معاون حقوقی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت خبر داد؛

استفاده از ظرفیت «مردم نهادها» برای حذف رژیم جعلی از المپیک

دهقان با اشاره به استفاده از ظرفیت «مردم نهادها» برای حذف رژیم صهیونیستی از بازی‌های المپیک گفت: فهرستی از اقدامات رژیم جعلی تهیه شده که مستندسازی خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸ - 08May 2024

دارایی بلوکه‌شده در عراق نداریم/ جنایت‌های صهیونیست‌ها مستندسازی می‌شودبه گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «محمد دهقان» معاون حقوقی رییس جمهور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طبق حکم قضایی، ایران دارایی بلوکه شده در عراق ندارد، اما برخی موانع وجود دارد که با گفتگو حل می‌شود.

وی افزود: برخی مراودات پولی و مالی بین ایران و عراق وجود دارد که با گفتگو بین مقامات بانک مرکزی ایران و طرف عراقی همیشه حل شده و مشکلی لاینحلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون حقوقی رییس جمهور درباره مطالبه جهانی برای محرومیت رژیم صهیونیستی از بازی‌های المپیک به دلیل جنایات این رژیم در غزه و اینکه آیا دولت در این باره برنامه‌ای دارد، یادآور شد: فهرستی از اقدامات این رژیم جعلی با بهره بردن از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد تهیه شده که مستند سازی خواهد شد.

دهقان اضافه کرد: همچنین ارتباطاتی با سازمان‌های مردم نهاد خارج از کشور شکل گرفته است تا بتوانیم از این ظرفیت برای نشان دادن جنایات این رژیم به سایر کشور‌های جهان استفاده کنیم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار