مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی:

رویداد مردمی «طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی» در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

«هنری» از برگزاری رویداد مردمی «طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی» در استان خبر داد و گفت: این رویداد در پنج موضوع اصلی پیش‌بینی شده و موضوعات در حوزه صنایع‌دستی، تولیدات دامی، تولیدات کشاورزی، فعالیت‌های نوآورانه و بسته‌بندی و بازاریابی است.
کد خبر: ۶۶۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵ - 09May 2024

رویداد مردمی «طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی» در خراسان جنوبی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «مهدی هنری» مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) در دیدار جهادگران و  گروه‌های جهادی با آیت‌الله «عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی‌ همزمان با هفته بسیج سازندگی، اظهار داشت: رویداد مردمی «طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی» در خراسان جنوبی برگزار می‌شود و امروز شاهد رونمایی پوستر این رویداد بودیم.

وی با بیان اینکه این اقدام با هدف معرفی و شناسایی ظرفیت‌های مردمی در حوزه اشتغال و اقتصادی مقاومتی طراحی شده است، بیان داشت: امسال این رویداد به گونه‌ای برنامه ریزی شده که عموم مردم و آن‌هایی که می‌توانند و می‌دانند به عنوان بخشی از حلقه میانی اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کنند در این فراخوان شرکت کنند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اعلام اینکه بعد از شرکت در فراخوان داوری صورت گرفته و افرادی که به عنوان منتخب شناخته شوند از ظرفیت‌های آنان استفاده و به بانک اطلاعاتی افزوده خواهند شد، تبیین کرد: این رویداد در پنج موضوع اصلی پیش‌بینی شده و موضوعات در حوزه صنایع‌دستی، تولیدات دامی، تولیدات کشاورزی، فعالیت‌های نوآورانه و بسته‌بندی و بازاریابی است.

هنری تصریح کرد: محورهای این رویداد شامل ایده، محصول و راهبری شغلی می‌شود و سه بخش جانبی رویداد شامل احصای راهکارهای مردمی مشارکت در اشتغال و اقتصاد مقاومتی از نگاه مردم، بخش رسانه و بخش ویژه دانش‌آموزی نیز در این رویداد پیش‌بینی شده است. سایت مرتبط با این رویداد به آدرس EBTM.IR طراحی شده که از امروز به مدت یک ماه شرکت‌کنندگان می‌تواند با مراجعه به سایت ثبت‌نام و اطلاعات لازم را ثبت کنند. اوایل تیرماه بررسی آثار انجام خواهد شد و با شناسایی ظرفیت‌های مردمی در اشتغال، راهبری، تسهیلگری و سرخوشه‌ها بتوانیم گام‌های بهتری را در هدایت مردم و تکمیل زنجیره ارزش در حوزه اشتغال برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها