معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

جشن‌ها و مراسمات دهه کرامت در امامزادگان و بقاع شاخص زنجان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «موسوی» گفت: جشن‌ها و مراسمات دهه کرامت در امامزادگان و بقاع شاخص زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹ - 11May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، حجت‌الاسلام «سید موسی موسوی» معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش 10 امامزاده و بقعه شاخص استان میزبان جشن‌ها و مراسمات دهه کرامت هستند.
 
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: چهار امامزاده و بقعه متبرکه در شهرستان زنجان، دو بقعه و امامزاده در شهرستان خدابنده، یک امامزاده در شهرستان طارم، یک امامزاده در شهرستان ایجرود و 3 امامزاده در شهرستان ابهر میزبان جشن‌ها و مراسمات دهه کرامت هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: این جشن‌ها به همت خادمین رسمی و افتخاری هیئت امنا، ظرفیت گروه‌ها و تشکلات مردمی و همکاری و هم‌افزایی فرهنگ و ارشاد اسلامی و خادمیاران رضوی استان و اوقاف برگزار خواهد شد.
 
موسوی افزود: امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع) روز یکشنبه میزبان محفل شعر ترکی ارادت رضوی (ع) از سری برنامه‌های هجدهمین دوره جشنواره بین‌المللی رضوی خواهد بود و خادمین امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) با پرچم متبرک در این امامزاده هم حضور خواهند یافت و روز دوشنبه جشن مادران و دختران به همت کمیته امداد، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و اوقاف امامزاده سید ابراهیم(ع) برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار