سخنگوی دولت:

عزای عمومی خللی در آزمون‌های نهایی مدارس ایجاد نمی‌کند/ مسیر خدمت به مردم با سرعت مضاعف ادامه دارد

بهادری جهرمی با بیان اینکه مسیر خدمت به مردم که مورد تاکید شهید آیت‌الله رئیسی بوده است با سرعت مضاعف ادامه پیدا خواهد کرد گفت: با دستور معاون اول ۶ کمیته اجرایی برای مدیریت امور ایام پیش رو تشکیل شد.
کد خبر: ۶۶۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷ - 20May 2024

عزای عمومی خللی در آزمون‌های نهایی مدارس ایجاد نمی‌کند/ مسیر خدمت به مردم با سرعت مضاعف ادامه داردبه گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت صبح امروز (دوشنبه ۳۱ اردیبهشت) و در اولین جلسه هیات دولت پس از به عروج آیت‌الله رئیسی، اظهار داشت: تاکید رئیس‌جمهور همیشه این بود که مسیر خدمت به مردم متوقف نشود، اعضای هیئت دولت، هم در جلسه روز گذشته و هم در جلسه امروز صبح، اعلام کردند که این مسیر را با سرعت مضاعف ادامه می‌دهند. 

وی با بیان اینکه روز گذشته هیات دولت مصوباتی داشت و مصوبات جاری تصویب شد گفت: آیین‌نامه ضریب حقوق دبیران مورد موافقت اعضای هیئت دولت قرار گرفت و همچنین موافقت‌نامه اعلام پذیرش نسبت به یک کنوانسیون بین‌المللی در ارتباط با استرداد محکومان نیز تصویب شد. 

سخنگوی دولت گفت: با دستور معاون اول رئیس جمهور ۶ کمیته اجرایی برای مدیریت ایام پیش‌رو تشکیل شده است که شامل کمیته‌ای برای برگزاری مراسم تشییع شهدا، کمیته حقوقی، کمیته نظارت بر بازار، کمیته رسانه و کمیته بین‌الملل هستند. 

وی با بیان اینکه علی باقری رئیس کمیته بین‌الملل را برعهده گرفته است ادامه داد: مسیر خدمت به مردم با سرعت پیش می‌رود و تعامل خوبی با سایر قوا وجود دارد. 

بهادری جهرمی در مورد اعلام عزای عمومی با بیان اینکه در این رابطه اطلاع‌رسانی می‌شود ادامه داد: معاونت اجرایی برنامه‌های لازم را انجام و اطلاع‌رسانی می‌کند.

سخنگوی دولت گفت: تصمیمی گرفته شده تا آزمون‌های امتحانات منظم برگزار شود و عزای عمومی خللی در آزمون‌های نهایی مدارس ایجاد نمی‌کند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار