پیام تسلیت فرماندار تفتان در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان

در پی شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان در سانحه سقوط هلیکوپتر، « شهنوازان» پیام تسلیتی را صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱ - 22May 2024

پیام تسلیت فرماندار تفتان در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، در پی شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید «ابراهیم رئیسی» و همراهان در سانحه سقوط هلیکوپتر، «علیرضا شهنوازان»  فرماندار تفتان پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیما «نالله و اناالیه راجعون»

حادثه دلخراش سقوط هلیکوپتر و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر شدید شد.

بدون شک، وجود آرامش بخش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور ماست. جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل خود با حوادث بسیار سختی رو به رو بوده است و از تمام آنها با سلامت عبور کرده است. همانگونه که پیوند عمیق میان امام و ملت ایران در دهه اول انقلاب توانست کشور را بیمه کند، امروز نیز تدبیر رهبری انقلاب و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد

‌روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

ضمن عرض تسلیت حادثه دردناک دیروز را به محضر مقام معظم رهبری و نیز عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

 رضوان الهی برای شهدا، آرامش و شکیبایی برای بازماندگان و همبستگی و بهروزی برای مردم ایران آرزومندم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار