قول مساعد عربستان برای ارائه خدمات ممتاز به حجاج

مسئولان شرکت مطوفین عربستان در قالب هیئتی هفت نفره ضمن حضور در بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره برای عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور کشورمان و همراهانش با مسئولان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.
کد خبر: ۶۶۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲ - 24May 2024

قول مساعد مسئولان شرکت خدمات دهنده عربستانی برای ارائه خدمات ممتاز به حجاج کشورمانبه گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، مسئولان شرکت مطوفین عربستان در قالب هیئتی هفت نفره ضمن حضور در بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره، برای عرض تسلیت به‌مناسبت شهادت رئیس‌جمهور کشورمان و همراهانش با مسئولان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین «سید عبدالفتاح نواب» سرپرست حجاج ایرانی ضمن تشکر از ابراز همدردی مسئولان کشور عربستان در ضایعه جانسوز شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی، اظهار داشت: «شهدای خدمت» از بهترین و مخلص‌ترین خادمان جمهوری اسلامی و ملت ایران بودند.

سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی مانند سرداران صدر اسلام بسیار ساده‌زیست بود، تأکید کرد که این عزیزان با شهادت مزد جهاد خود را در خدمت شبانه روزی به مردم و کار پیوسته حتی در تعطیلات دریافت کردند.

وی افزود: تمام جهان شاهد تشییع پُرجمعیت و گسترده پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهانش در استان‌های مختلف بود و بدون شک حضور ملت از سراسر ایران به پاس قدرشناسی ازخدمات آنان بوده است.

وی با آرزوی موفقیت برای خادمانی که جایگزین شهدای خدمت خواهند شد، اظهار داشت: مهم ایجاد ارتباط قلبی و روحی ملت و رئیس جمهور شهیدمان بود و اگرچه داغ سختی به دل‌های ما نشسته است ولی ان شاءالله خداوند افراد لایق و خادمان شایسته‌ای را جایگزین آنان خواهد کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نواب در ادامه به سابقه همکاری شرکت مطوفین با مجموعه حج و زیارت اشاره کرد و از مسئولان شرکت خدمات دهنده عربستانی خواست تا با ارتقاء کیفیت خدمات خود به زائران ایرانی، خدمات ممتازی در حج امسال ارائه دهند.

بنابراین گزارش، در این دیدار «سید عباس حسینی» رئیس سازمان حج و زیارت هم ضمن خوشامدگویی به مهمانان عربستانی، از این بابت که آنها از مکه تا مدینه برای عرض تسلیت به مسئولان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران آمده‌اند، ابرازتشکر کرد.

وی با اشاره به اقدامات «شهدای خدمت» در دوران مسئولیت خود، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی و آقای امیرعبدالهیان شخصیت‌هایی بودند که تلاش کردند روابط دو کشور را بهبود بخشند و هر روز این روابط عمیق‌تر شود و سیاست جمهوری اسلامی ایران همچنان در این جهت خواهد بود.

رئیس سازمان حج و زیارت از مسئولان شرکت مطوفین در ارائه خدمات به زائران ایرانی تشکر کرد و گفت: امیدواریم این شرکت همان تراز نخست خود را نسبت به حجاج ایرانی حفظ کند.

در ادامه، مسئولان شرکت مطوفین در سخنانی با تأکید بر این نکته که دلیل حضورشان در مجموعه حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران عرض تسلیت به‌مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان است، یادآور شدند که مسئولان و کارکنان شرکت مطوفین همچون برادر خالصانه کنار ملت ایران هستند و در غم و اندوهشان شریک و عزادار خواهند بود.

مسئولان شرکت مطوفین به اتفاق تأکید کردند که زائران ایرانی در سرزمین عربستان امانت هستند و امسال خدمات را در سطحی ارائه خواهند کرد تا رضایت زائران جلب شود و اندوهشان تسکین یابد.

مسئولان شرکت مطوفین متعهد شدند ضمن تسهیل امور مرتبط با حجاج ایرانی، خدمات این شرکت با کیفیت ممتاز تا حضور آخرین زائر ایرانی در مکه و مدینه ادامه یابد.

در پایان حجت‌الاسلام و المسلمین «منصور میراحمدی» معاون امور بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری و «علی اصغری» مدیر ستاد مدینه منوره در حج ۱۴۰۳ از خدماتی که شرکت مطوفین ارائه می‌کنند، تشکر کردند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها