استاندار مرکزی:

جوان‌گرایی و اعتماد به جوانان از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی بود

مخلص الائمه گفت: رئیس جمهور شهید نگاه عمیقی به جوانان داشت و از سال‌های آغازین مسئولیت‌های عالی با تمام وجود به آن معتقد و پایبند بود و به جوانان توانمند میدان می‌داد.
کد خبر: ۶۶۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲ - 26May 2024

جوان‌گرایی و اعتماد به جوانان از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» استاندار استان مرکزی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی مملو از خصوصیات برجسته بود اما یکی از خصوصیات بارز شهید رئیسی، روحیه‌ی جوان‌گرایی و اعتماد به جوانان است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: رئیس جمهور شهید نگاه عمیقی به جوانان داشت و از سال‌های آغازین مسئوليت‌‌های عالی با تمام وجود به آن معتقد و پایبند بود و به جوانان توانمند میدان می‌داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برنامه‌های اوقات فراغت تابستان، عنوان کرد: در راستای اجرای برنامه‌های تابستانه تعدادی از دستگاه‌ها از جمله مراکز آموزشی، تفریحی و ورزشی محوریت دارند و همه‌ی دستگاه‌ها باید نسبت به طراحی و اعلام برنامه‌ها اقدام کنند.

استاندار مرکزی تأکید کرد: ظرفیت‌های دولتی در بحث اوقات فراغت مانند سالن‌های ورزشی نباید بدون استفاده بماند و از همه ظرفیت موجود برای غنی‌سازی اوقات فراغت بهره گرفته شود.

مخلص‌الائمه خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود قرارگاه مردمی ازدواج آسان در استان راه‌اندازی شود، لازم است مدل کار جهت ازدواج آسان را از لحاظ کیفیت ارتقا دهیم و در این قرارگاه نقاط قوت و ضعف بررسی و کار تبلیغی انجام شود.

انتهای پیام/ بابک روزبه

نظر شما
پربیننده ها