رئیس دانشگاه رازی:

خلوص و مجاهدت شهید رئیسی باعث تاثیرگذاری در جامعه شد

«نبی‌احمدی» گفت: خدمت مخلصانه و جاهدانه به طول دوره نیست؛ برای نمونه شهید رجایی فقط ۲۸ روز رئیس جمهور بود ولی همچنان نام و راه او بر سر زبان‌هاست، شهید آیت‌الله رئیسی یک دوره کامل رئیس جمهور نبوده، اما دیدیم که چقدر خلوص و مجاهدت او باعث تاثیر‌گذاری شد.
کد خبر: ۶۶۹۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸ - 26May 2024
خلوص و مجاهدت شهید رئیسی باعث تاثیر گذاری  در جامعه شدبه گزارش‌ دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمد نبی‌احمدی» رئیس دانشگاه رازی امروز در مراسم ختم و گرامیداشت شهادت رئیس جمهور و همراهان انقلابیش، اظهار داشت: خدمت مخلصانه و جاهدانه به طول دوره نیست؛ برای نمونه شهید رجایی فقط ۲۸ روز رئیس جمهور بود ولی همچنان نام و راه او بر سر زبان‌هاست و همه می‌گویند راه رجایی بسته نیست و ادامه دارد، شهید آیت‌الله رئیسی یک دوره کامل رئیس جمهور نبوده، اما دیدیم که چقدر خلوص و مجاهدت او باعث تاثیر‌گذاری شد.
 
رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: با شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش، این انقلاب باعظمت و شکوهی متفاوت‌تر از گذشته به مسیر خود ادامه خواهد داد.
 
وی افزود: این انقلاب یک هسته سخت و بنیان محکمی دارد؛ به گذشته اگر نگاه کنیم شهید مطهری در ۱۳۵۸ به شهادت رسید، این انقلاب با عظمت به راهش ادامه داد. همچنین آیت‌الله بهشتی در ۸ تیر به شهادت رسید و دو ماه بعد رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر در آن زمان به شهادت رسیدند؛ اما این انقلاب باشکوه‌تر به مسیر خودش ادامه داد. در آن زمان، نه در این زمان که الحمدالله درخت این انقلاب پهناور و گسترده‌تر شده و سایه‌اش را روی سر همه مستضعفان جهان گسترانیده است. ما یقین داریم که با شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش این انقلاب، باعظمت و شکوهی متفاوت‌تر از گذشته به مسیر خود ادامه خواهد داد.
 
حجت‌الاسلام محرابی مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمانشاه نیز در ادامه، خاطرنشان کرد: تاریخ بشریت، تاریخ اسلام و انقلاب نشان داده که برای اینکه حق، انسانیت و عدالت در جامعه بشری تحقق یابد، چاره‌ای نیست جز اینکه انسان‌های والا و الهی در این مسیر به شهادت برسند و در این مسیر ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی داشته باشند.
 
مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمانشاه  ادامه داد: ایمان داشتن به شعار نیست؛ خداوند می‌فرماید؛ آیا مردم فکر می کننداگر بگویند ما ایمان آورديم دیگر آزمایش نمی‌شوند؟
 
وی تصریح کرد: تاریخ انقلاب نشان داده که هر عزیز الهی که در زمان زنده بودن تأثيرات مثبتی داشته است؛ بعد از رفتن و شهادت هم برکاتی داشته است. مانند حاج قاسم سلیمانی عزیز که هم بودنش برکات داشت و هم شهادتش که سبب استحکام نظام اسلامی و تقویت جبهه حق شد. هیچ کس باور نمی‌کرد، روزی برسد که در اثر استقامت شما و مردم بزرگ ایران که ندای حق خواهی و مبازره با ظلم در دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی بلند شود؛ این‌ها از برکات خون شهدایی است که برای نظام جمهوری اسلامی‌ در عرصه‌های مختلف ریخته شده است.
 
محرابی گفت: اکنون در عرصه خدمت ما شاهد آن بودیم که انسا‌ن‌هایی والا خود و جانشان را نثار خدمت به وطن، کشور و ملت کردند. رئیس شهید جمهور و همراهانش صفاتی مانند بسیار مردم‌دوست، عاشق خدمت به مردم و نظام، پاک و پاکدست، امین مردم، انقلابی، مبارز و مجاهد و در آخر سرباز رهبر و ولایت‌مدار بودند.
 
وی در پایان ضمن تسلیت این واقعه ناگوار، بیان کرد: ان‌شاءالله برکات این جان‌فدایی‌های این شهدای عزیز به زودی در کشور و جبهه حق نمایان می‌شود.
 
در این مراسم دانشجویان با نوشتن شعارهایی از کارهایی که رئیس جمهورش شهید در طی این مدت انجام داده بود، قدردانی کردند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار