سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان:

هنر بهترین زبان برای بیان فراغ رئیس جمهور شهید است

«معینی» گفت: شاید تنها زبان هنر باشد که بتواند به خوبی اندوه و غم مردم ایران را که همواره قدردان مسئولان خدوم بودند به نمایش بگذارد.
کد خبر: ۶۷۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴ - 28May 2024

هنر بهترین زبان برای بیان فراغ رئیس جمهور شهید استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سید جواد معینی» سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان شامگاه (سه‌‌شنبه) در سوگواره ادبی «روز وداع یاران» اظهار داشت: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور همواره در انجام امور فرهنگی به ویژه زنده نگاه داشتن یاد و خاطر شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت پیشرو بوده است.

 وی افزود: به همین منظور سوگواره ادبی «روز وداع یاران» همزمان در سراسر کشور برنامه ریزی شد تا شاعران آیینی و انقلابی در سوگ رئیس جمهور شهید آثار ادبی خود را ارائه کنند.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه ایران داغدار مردی است که تمام وجود خود را وقف خدمت به مردم و حرکت در مسیر خداوند کرده بود، گفت: نام و یاد شهدای خدمت همواره در یاد و خاطر مردم و تاریخ این دیار به یادگار خواهد ماند و شاید تنها زبان هنر باشد که بتواند به خوبی اندوه و غم مردم ایران را که همواره قدردان مسئولان خدوم بودند به نمایش بگذارد.

وی متذکر شد: رئیس جمهور شهید نگاه ویژه‌ای به بخش فرهنگ به ویژه کتاب و کتابخانه داشت و در همین راستا در سفر به استان همدان اعتبارات مناسبی به پروژه‌های فرهنگی کتابخانه‌ها تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار