مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری همدان:

رئیس جمهور آینده رهرو راه شهید «رئیسی» باشد

«اخوان» با بیان اینکه با بصیرت کامل و آگاهانه وارد میدان انتخابات شویم، گفت: امید است که فردی انتخاب شود که رهرو راه شهید رئیسی باشد.
کد خبر: ۶۷۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹ - 28May 2024

رئیس جمهور آینده رهرو راه شهید «رئیسی» باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌‌پرس از همدان، «مهدی اخوان» مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری همدان شامگاه (سه‌شنبه) در سوگواره ادبی «روز وداع یاران» که در سالن جلسات کتابخانه همدان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل عظیم الشأن، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شهید رئیسی مطالب بسیار ارزنده‌ای فرمودند و مسائل برای همه ما بیش از پیش روشن شد.

وی افزود: ما سرمایه اجتماعی عظیمی چون مردم فهیم و قدرشناسی داریم که در آیین تشییع و بزرگداشت شهدای خدمت به خوبی این منش خود را نشان دادند.

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری همدان با اشاره به اینکه تا چهلم شهدای خدمت مردم برنامه‌های متعددی را برنامه ریزی کردند، افزود: امروز در حال ورود به انتخابات ریاست جمهوری هستیم که باید اذعان کرد با توجه به حضور شهید رئیسی در مسند ریاست جمهوری، فعالیت برای هر کس که به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود دشوار خواهد بود.

وی با بیان اینکه با بصیرت کامل و آگاهانه وارد میدان انتخابات شویم، تصریح کرد: امید است که فردی انتخاب شود که رهرو راه شهید رئیسی باشد.

در این آیین از خانواده شهید «محمدحسین بشیری»، شهید مدافع حرم تجلیل به عمل آمد، همچنین شاعران برجسته همدانی اشعار خود را در سوگ شهید رئیسی قرائت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار