لبیک به بیانات مهم رهبر انقلاب و گرامیداشت شهدای خدمتگزار ایران؛

پویش مردمی «خستگی ناپذیران» آغاز به کار کرد

رییس فرهنگسرای رسانه از آغاز راه‌اندازی پویش مردمی «خستگی ناپذیران» خبر داد و گفت: می‌خواهیم یاد و خاطره همه خادمان مردم ایران که جانشان را در راه خدمت به وطن از دست دادند گرامی بداریم.
کد خبر: ۶۷۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹ - 29May 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، «مهدی شکیبایی» رییس فرهنگسرای رسانه از آغاز به کار پویش مردمی «خستگی‌ناپذیران» خبر داد و اظهار داشت: این پویش به همت فرهنگسرای رسانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران راه‌اندازی شده و تلاش دارد یاد و خاطره خادمان ملت ایران و مردان مجاهد و خستگی‌ناپذیرش را گرامی بدارد. 

رییس فرهنگسرای رسانه افزود: پس از شهادت آیت‌الله رییسی و همراهانش که در حین خدمت به مردم بود و با لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب در اطلاق عنوان «خادم ملت» به ایشان توسط معظم‌له، به نظرمان رسید که می‌توان در قالب یک پویش مردمی یاد و خاطره همه خادمان مردم ایران که جانشان را در راه خدمت به وطن از دست دادند و به مقام شهادت نایل آمدند، گرامی داشت. این پویش به پاس قدردانی از همه کسانی است که برای پیشرفت ایران و قدرتمندتر شدن آن از جان عزیزشان گذشتند.

وی با اشاره به جزییات این پویش گفت: شرکت‌کنندگان در این پویش می‌بایست عکسی از شهدای خدمت به ویژه شهید آیت‌الله رییسی، شهید سلیمانی، شهید امیرعبدالهیان، شهید رجایی، شهید بهشتی، امام خمینی (ره) و شهید باهنر را همراه با یک نوشته توصیفی کوتاه در خصوص این خادمان از زبان خودشان با هشتگ «خستگی ـ ناپذیران» در فضای مجازی منتشر کنند. این پست‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته و سپس با هماهنگی سازمان زیباسازی تهران، برترین نوشته‌ها در قالب بیلبورد‌های تبلیغ شهری چاپ و نصب خواهد شد.

شکیبایی ضمن معرفی مشارکت‌کنندگان در این پویش گفت: جمعی از دستگاه‌های دولتی و غیردولتی به صورت داوطلبانه در برگزاری این پویش مشارکت دارند که از آن جمله می‌توان به شهرداری منطقه ۳ تهران، مدیریت فرهنگی و هنری منطقه ۱۲، دبیرخانه دائمی کنفرانس حمایت از انتفاضه مجلس شورای اسلامی (کمیته رسانه)، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین نهاد ریاست جمهوری، وزارت امور خارجه، اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی حامی حقوق ملت فلسطین، سازمان زیباسازی شهر تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، جمعیت دفاع از ملت فلسطین، اتحادیه بین المللی جوانان و نوجوانان مخالف اشغالگری مجمع فعالان و سازمان‌های مردم نهاد حامی قدس شریف، سازمان بسیج رسانه و... اشاره کرد. 

پویش مردمی «خستگی ناپذیران» آغاز به کار کرد

رییس فرهنگسرای رسانه تاکید کرد: این پویش همزمان با هفتمین روز پس از شهادت آیت الله رییسی کار خود را در فضای مجازی آغاز خواهد کرد.

براساس این گزارش، در بخش مهمی از پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی آمده است: «رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت. در این حادثه‌ی تلخ، ملت ایران، خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزشی را از دست داد. برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت، از این رو آزردگی‌هایش از ناسپاسی و طعن برخی بدخواهان، مانع تلاش شبانه روزیش برای پیشرفت و اصلاح امور نمی‌شد.»

برهمین اساس در خلاصه معرفی پویش آمده است: «شما هم مردان خدمتگزار ایران عزیز را با هشتگ «خستگی_ناپذیران» در صفحات اجتماعی خود توصیف کنید. 

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار