سخنگوی ستاد انتخابات کشور :

هیچ داوطلب واجدشرایطی تاکنون ثبت نام نکرده است

اسلامی گفت: تا کنون ۲۵ نفر به ستاد انتخابات کشور مراجعه کرده‌اند که هیچکدام دارای شرایط لازم برای ثبت نام نبوده‌اند.
کد خبر: ۶۷۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲ - 30May 2024

هیچ داوطلب واجدشرایطی تاکنون ثبت نام نکرده استبه گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره روند ثبت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: فرآیند انتخابات ریاست جمهوری از روز دهم خرداد ماه با آغاز ثبت نام از داوطلبان آغاز شده است.

وی افزود: ثبت نام داوطلبان انتخابات از روز دهم تا روز چهاردهم خردادماه همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ ادامه دارد و تنها از کسانی که بر اساس اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات واجد شرایط لازم باشند ثبت نام بعمل می‌آید.

اسلامی ادامه داد: بر همین اساس امروز ۲۵ نفر به ستاد انتخابات مراجعه کردند، اما به دلیل آنکه فاقد شرایط لازم بودند از آنها ثبت نام بعمل نیامد. اما داوطلبانی که دارای شرایط لازم باشند پس از مراجعه به ستاد و کنترل مدارک آنها به سالن ثبت نام هدایت شده پس از تکمیل فرم مشخص شده و تحویل مدارک که فرآیند آن تقریبا ۵۰ دقیقه زمان می‌برد ثبت نام آنها قطعی شده و مشخصات آنها به صورت الکترونیک برای احراز صلاحیت به شورای نگهبان ارسال می‌شود تا در یک بازه هفت روزه صلاحیت داوطلبان را بررسی کند؛ لذا ۲۲ خرداد اسامی نهایی کاندیدا‌های ریاست جمهوری اعلام می‌شود.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: تا این ساعت هیچ داوطلب واجد شرایطی برای ثبت نام به ستاد انتخابات مراجعه نکرده است. در صورتیکه در روز‌های آخر با ازدیاد داوطلبان مواجه باشیم و نیاز به تمدید ساعت ثبت نام باشد هماهنگی‌های لازم را با شورای نگهبان انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار