فرمانده سپاه کربلا:

تولید کلیپ «فصل شیدایی»/ المان شهدا در ورودی روستاهای مازندران نصب می‌شود

سردار «مسلمی» گفت: همزمان با دومین کنگره شهدای مازندران المان شهدا در ورودی روستاها نصب می‌شود.
کد خبر: ۶۷۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸ - 30May 2024

تولید کلیپ «فصل شیدایی»/ المان شهدا در ورودی روستاهای مازندران نصب می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در جلسه هم‌اندیشی سرداران و فرماندهان پیشکسوت جهاد و شهادت استان مازندران که با محوریت دومین کنگره شهدای سرافراز دیار علویان در ستاد سپاه کربلا برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام ارتحال امام خمینی (ره) و شهادت شهدای خدمت، اظهار داشت: در مازندران امسال بحث کنگره به‌عنوان رویداد اساسی در حوزه ترویج آثار شهدا در حال شکل‌گیری است که باید حتما اثرگذار و ماندگی اثراتش مشهود باشد.

وی با بیان اینکه حدود ۲۵۰ عنوان برنامه در ۲۲ کمیته برنامه‌ریزی شده است، افزود: پیشرفت برنامه‌ها خوب است و امیدواریم تا پایان مرداد ۹۰درصد از برنامه‌ها به اتمام برسد، بقیه برنامه‌های پژوهشی نیاز به مدت زمان بیشتری دارند.

سردار مسلمی تاکید کرد: راه‌اندازی پژوهشکده برای برگزاری کنگره نیز انجام شد امیدواریم این کار دائمی باشد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به افزایش تعداد شهدای استان به ۱۴هزار و ۵۰۰ شهید، گفت: حاصل کار شش ماهه بین ما و مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران تعداد شهدا بر اساس اصالت مازندرانی بودن، متولد مازندران‌، وجود پرونده در مازندران، تعداد سنگ مرازها، شهدای گمنام مدفون شده و شهدای جاویدالاثر این شد که آمار جدیدی به‌دست آمد و از ۱۰هزار و ۴۰۰ شهید عبور کرد.

این مسئول بیان کرد: روز گذشته تعداد جدید شهدا توسط مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به اصحاب رسانه اعلام شد، کد ملی ۱۳هزار و ۷۰۰ شهید از این ۱۴هزار و ۵۰۰ شهید متعلق به مازندران است.

وی از تطبیق عکس با اسامی شهدا، حضور در تک تک منازل شهدا، به‌روزرسانی تصاویر شهدا با ترمیم عکس‌ها و آماده‌سازی تابلوفرش‌های ۲۹۶ شهید امدادگر مازندران و تحویل به خانواده‌ها خبر داد و عنوان کرد: این کار‌ها هزینه سنگینی دارد و در حال انجام است خروجی خوبی خواهد داشت.

سردار مسلمی اعلام کرد: باتوجه به اینکه بیش از پنج هزار فرزند شهید داریم که برای نخستین بار می‌خواهیم در اجلاسیه برنامه اختصاصی برایشان داشته باشیم صفر تا صد کار را به تشکل مردمی خودشان واگذار کردیم، همچنین برنامه برگزاری اجلاسیه مخصوص حوزه کشتی در سالنی شش هزار نفره را در دستور کار داریم.

فرمانده سپاه کربلا گفت: مسابقات نونهالان، جوانان و نوجوانان امسال برای پنج هزار نفر در نظر گرفتیم که خروجی آن را در اجلاسیه خواهیم داشت، سریال حداقل ۲۰قسمتی برای شهید تورانی در دست ساخت است، در خصوص فیلم‌های سینمایی ۳۰درصد لوکیشن‌ها فیلمبرداری شده، ۱۵بازیگر کشوری در حال بازی هستند، بودجه از ۵۷ تا ۷۰ میلیارد برآورد شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در ورودی تمام روستا‌هایی که شهید داریم توسط یک المان تصاویر شهدا را جانمایی خواهیم کرد، ان شالله فضاسازی محیطی خوبی در سطح استان شکل می‌گیرد، کلیپ «فصل شیدایی» نیز کار بسیار بزرگی بالغ بر ۱۵ میلیارد است، اما اثر خوبی دارد و روزی ۱۰ الی ۱۵هزار نفر به تماشایش می‌نشینند که رایزنی برای پخش آن در زمینی در ماهفروجک ساری انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار