آیت‌الله بوشهری در دیدار خانواده شهید امیرعبداللهیان:

شکستن فضای تحریم دستاورد مهم شهیدان آیت‌الله رئیسی و امیرعبداللهیان بود

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شکستن فضای تحریم در پرتو ارتباط هرچه بیشتر با دیگر کشور‌ها را از دستاورد‌های مهم شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان یاد کرد و گفت: همدلی و همراهی داخلی و خارجی در تسلیت شهادت شهدای خدمت نشان از شخصیت بزرگ شهید امیرعبداللهیان و دیگر شهدا بود.
کد خبر: ۶۷۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳ - 31May 2024

شکستن فضای تحریم؛ دستاورد مهم شهیدان آیت‌الله رئیسی و امیرعبداللهیان بودبه گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت‌الله «سید هاشم حسینی بوشهری» رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با خانواده شهید «حسین امیرعبدالهیان» وزیر فقید امور خارجه، اظهار داشت: نام ماندگار این عزیزان در تاریخ جاودانه خواهد شد و فرزندان این کشور از آنها به نیکی یاد خواهند کرد.

وی اضافه کرد: ملت ما نشان دادند که قدر شناسند و کل کشور از قبل از اعلام خبر قطعی شهادت این عزیزان و بعد از آن، سر از پا نشناسانه و قدر شناسانه به صحنه آمدند و کشور‌های دنیا این پیام را دریافت کردند که این کشور از پشتوانه مردمی و ثبات برخوردار است.

وی ثبات امروز کشور را مرهون هویت انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه دانست و خاطرنشان کرد: از دست دادن هر کدام از این عزیزان اگر در کشور دیگری اتفاق می‌افتاد، مشکلات زیادی را ایجاد می‌کرد، اما خوشبختانه کشور دارای ثبات است.

امام جمعه قم افزود: شهادت این عزیزان در راستای اهداف پیامبران الهی، یعنی قدم برداشتن در راه حق و خدمت به مردم بود. اینها «عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» هستند و این ما هستیم که احساس تنهایی می‌کنیم.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه ضمن توصیه خانواده این شهید بزرگ به صبر، ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با گام‌هایی استوار جنبه الگویی برای دیگران پیدا کنید و مسیر این شهید را ادامه دهید.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار