امام جمعه بردسکن:

حضور حماسی مردم در انتخابات، باعث ناامیدی دل‌بریدگان از نظام جمهوری اسلامی و انقلاب خواهد بود

حجت‌الاسلام‌ امینی گفت: آنها که دل‌داده هستند دل در گرو انقلاب اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی و خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران وخون شهدا دارند؛ لذا گروهی دیگر دل خوش کرده تا  با تحریف و تحریم، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی کمتر باشد که انشاءالله با حضور حماسی مردم در روز هشتم تیر در پای صندوق‌های رأی؛ این فکر خام گروه دل‌بریده، راه به جایی نخواهد برد.
کد خبر: ۶۷۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸ - 07June 2024

حضور حماسی مردم در انتخابات، باعث ناامیدی دل‌بریدگان از نظام جمهوری اسلامی و انقلاب خواهد بودبه گزارش دفاع‌پرس  از استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علی اصغر امینی» امام جمعه بردسکن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با عرض تسلیت شهادت امام نهم شیعیان، طی سخنانی اظهار داشت: امام جواد (ع) گنجینه علم و دانش و مظهر سخاوت و بخشندگی بود که تمامی این القاب نشان دهنده بزرگی شخصیت الهی آن حضرت (ع) است. امام محمدتقی (ع) نخستین معصومی بود که در خردسالی به امامت رسید و توانست با پاسخ‌های قاطع و روشنگر خود، هر گونه شک و تردید درباره پیشوایی خود را از بین و آن را تثبیت کند.

وی در ادامه افزود: دانش و سخاوتمندی فوق‌العاده امام محمد تقی (ع) دلیلی واضح و روشن بر مشهوریت آن حضرت (ع) به لقب جواد بود چراکه ایشان از زمان کودکی و امامت تا شهادتشان به بخشندگی و سخاوت در میان مردم معروف بودند.

امام جمعه بردسکن در بخشی دیگری از خطبه‌های نمازجمعه این شهر ضمن قدردانی از اهالی بردسکن در برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: حضور با شکوه مردم بردسکن در برگزاری مراسم  گرامیداشت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در شهر و بخش‌های تابعه  نشان داد که عشق به امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی در دل‌ها  قرار دارد و جدا شدنی نیست.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن چهاردمین انتخابات ریاست جمهوری در روز هشتم تیر ماه سال جاری، یادآور شد: آحاد مردم، بایستی هوشیار باشند و با انتخاب فردی اصلح که روش و منش خدمتی رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» را دارد؛ نگذارند کشور به دست افرادی بیفتد که هدفشان نابودی ایران واسلام است. به بیان دیگر؛ ملت ایران یک بار دیگر با حضوری با شکوه و با بصیرت در پای صندوق‌های رأی؛ ضمن انتخاب فردی اصلح به تکلیف خود عمل خواهد کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین امینی در تکمیل صحبت خود ضمن تقسیم‌بندی برخی از انقلابیون به دل‌دادگان و دل‌بریدگان، گفت: آنها که دل‌داده هستند دل در گرو انقلاب اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی و خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران وخون شهدا دارند؛ لذا گروهی دیگر دل خوش کرده تا  با تحریف و تحریم، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی کمتر باشد که انشاءالله با حضور حماسی مردم در روز هشتم تیر؛ این فکر خام گروه دل‌بریده، راه به جایی نخواهد برد.

وی در پایان صحبت خود ضمن انتقاد از عملکرد شهرداری بردسکن، یادآور شد: علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته در شهرداری؛ اما نصب المان یا نماد شهرستان با حروف انگلیسی درشأن مردم ولایت‌مدار بردسکن نیست و به همین خاطر می‌طلبد در اسرع وقت این نماد، جمع‌آوری وعنوان شهر بردسکن بصورت فارسی در همان مکان جایگزین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار