اهداء ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان در استان مرکزی

به‌مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) تعداد ۵۰ سری جهیزیه با مشارکت مردم و خیرین به نو عروسان در سطح استان مرکزی اهدا شد.
کد خبر: ۶۷۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸ - 09June 2024

اهداء ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، در مراسمی که عصر روز گذشته با حضور نوعروسان، خانواده‌های آ‌ن‌ها، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اراک و مسئول بسیج جامعه زنان سپاه‌ روح‌الله استان مرکزی در سالن اجتماعات مصلای اراک برگزار شد؛ 50 سری جهیزیه‌، به  نوعروسان اهدا شد.

مدیر امور شعب آبشار عاطفه‌های استان مرکزی در حاشیه این مراسم بیان کرد: این خیریه با هدف محرومیت‌زدایی از سال ۹۲ با ۹۰ نیرو آغاز به کار کرده است و ۷ هزار خَیّر و ۴ هزار مددجوی ثابت دارد. بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها در زمینه تهیه جهیزیه، سیسمونی، تهیه بسته معیشتی، تعمیر منازل، کمک‌های درمانی فعالیت دارد.

وی با بیان این‌که تمامی کمک‌ها به طور کامل مردمی و غیر دولتی و از خیرین جمع‌آوری می‌شود افزود: ۳۰۰ پزشک خَیّر نیز در زمینه معالجه و درمان با این مراکز همکاری دارند. هر سه ماه یکبار در طول سال ۶۰ الی ۷۰ سری جهیزیه برای نوعروسان تهیه و به آنها اهدا می‌کند که ارزش هر کدام ۲۵۰ میلیون ریال است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار