دلم برای رئیسی سوخت+ نماهنگ

رسانه KHAMENEI.IR براساس بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از شهادت آیت‌الله رئیسی، نماهنگ «دلم برای رئیسی سوخت» را منتشر کرد.
کد خبر: ۶۷۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹ - 12June 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، رسانه KHAMENEI.IR براساس بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از شهادت آیت‌الله رئیسی در روز ۱۴ خرداد ۱۴۰۳، نماهنگ «دلم برای رئیسی سوخت» را منتشر کرد.

«بعد از فقدان این عزیز، من دیدم همه روزنامه‌ها و مطبوعات در فضای مجازی، اشخاص گوناگون از جریانات مختلف، همه از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی او تمجید می‌کنند؛ دلم سوخت.

در زمان حیات او، اینها حاضر نبودند یک کلمه از این حرف‌ها را بگویند. در زمان حیات او، این برجستگی‌ها را می‌دیدند، اما کتمان می‌کردند؛ بلکه عکس آن را می‌گفتند. او را می‌آزدند.

او البته غالباً جواب نمی‌داد، اما گاهی پیش من می‌آمد مقداری شکایت می‌کرد. خدای متعال درجات این مرد عزیز و محترم را عالی کند.»

گفتنی است؛ آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان روز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ حین سفر به تبریز برای مأموریت کاری طی فرود سخت بالگرد به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار