رئیس بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) مطرح کرد؛

خادم مردم بودن و استکبارستیزی دو ویژگی برجسته رئیس جمهور آینده

زارعی گفت: فردی باید عهده‌دار مسئولیت ریاست جمهوری شود که در تراز انقلاب اسلامی باشد و راه شهدای خدمت را ادامه دهد و در عمل خادم مردم و استکبارستیز باشد.
کد خبر: ۶۷۲۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳ - 13June 2024

خادم مردم بودن و استکبارستیزی دو ویژگی برجسته رئیس جمهور آیندهبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «احمد زارعی» رئیس بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) در نشست بصیرتی که با حضور دهیاران، اععضای شورای اسلامی و اصناف شهرستان جوین برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدا خدمت و یاران شهیدش اظهار داشت: اگر امروز جمهوری اسلامی به این نقطه از قدرت و اقتدار در نظام بین‌الملل رسیده است که طی عملیات وعده صادق رژیم جعلی اسرائیل را تنبیه می‌کند و به استکبار هشدار می‌دهد به دلیل اتحاد امام و امت است.

وی افزود: موفقیت در تداوم مسیر انقلاب اسلامی به این دلیل است که در مسیر منظومه فکری امامین انقلاب حرکت کردیم و این یک رسالت برای مردم ایران بود که اگر جز این بود انقلاب اسلامی مانند سایر انقلاب‌ها از مسیر اصلی خود منحرف می‌شد.

رئیس بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) با اشاره به مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی که مظلومان و آزادگان جهان به او افتخار می‌کنند خود را سرباز امامین انقلاب می‌دانست و باید با تاسی به این مکتب، مشارکت حداکثری را ترویج کرد و با استفاده از مهارت‌های ارتباطی ظرفیت‌ها و سرمایه‌های اجتماعی از دست رفته را برگرداند.

زارعی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست‌ها و نقش‌آفرینی در عرصه جهاد تبیین، مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فردی باید عهده‌دار مسئولیت ریاست جمهوری شود که در تراز انقلاب اسلامی باشد و راه شهدای خدمت را ادامه دهد و در عمل خادم مردم و استکبارستیز باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار