رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دلیجان؛

بوستان‌های شهر دلیجان میزبان تئاتر خیابانی کودک و نوجوان

رضوی گفت: سومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی شهرستان دلیجان ۱۲ الی ۱۴ تیرماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸ - 15June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، سید احمد رضوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی کودک و نوجوان شهرستان دلیجان اظهار داشت: به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه هنرمندان استان مرکزی و حضور هنر نمایش در جمع مردم در بوستان‌های شهرستان دلیجان،بوستان‌های شهر دلیجان میزبان تئاتر خیابانی کودک و نوجوان سومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی شهرستان دلیجان ۱۲ الی ۱۴ تیرماه برگزار می‌شود. 

وی افزود: جشنواره مذکور از سری برنامه‌های قرارگاه شهید آوینی و سر فصل برنامه هنری ۱۴۰۳ می‌باشد که با موضوعات مختلف اجتماعی و به منظور کاهش آسیب های اجتماعی،  نفی خشونت، جمعیت،  فرزند‌آوری و تحکیم بنیان خانواده خواهد پرداخت.

رضوی ادامه داد: تاکنون حدود ۲۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال گردیده و مهلت ارسال آثار تا ۲۵ خردادماه خواهد بود آثار ارسالی به دبیرخانه از تاریخ ۳۱ خرداد ماه لغایت اول تیرماه توسط هیات بازبین بازبینی خواهدشد و تعداد ۷ اثر به بخش داوری جشنواره راه خواهند یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در خاتمه اشاره داشت: این جشنواره در بوستان‌‌های سطح شهر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، شهرداری و شورای اسلامی شهر دلیجان و قرارگاه شهید آوینی با حضور گروههای نمایشی استان برگزار می گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار