سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری:

آزادگان پرچم جمهوری اسلامی ایران را در اردوگاه‌های تکریت و موصل بالا بردند

صابر خسروی گفت؛ به تعبیری آزادگان پرچم جمهوری اسلامی ایران را در اردوگاه‌های تکریت و موصل بالا بردند و خاک ایران را در کشور دیگر به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۶۷۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵ - 18June 2024

آزادگان پرچم جمهوری اسلامی ایران را در اردوگاه‌های تکریت و موصل بالا بردندبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، صابر خسروی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار اعضای ستاد یادواره شهدای غریب اظهار داشت؛ به تعبیری آزادگان پرچم جمهوری اسلامی ایران را در اردوگاه‌های تکریت و موصل بالا بردند و خاک ایران را در کشور دیگر به نمایش گذاشتند.

خسروی افزود؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای پیشبرد اهداف ستاد یادواره شهدای غریب، دو سرود، یک تئاتر خیابانی، تامین فضا برای ستاد تهیه کرده است که اگر صدا و سیمای مرکز استان مساعدت فرماید برای ۱۵ شهید غریب به صورت ویژه مستند تهیه گردد و همچنین نهضت گردآوری خاطرات ۵۳۰ آزاده سرافراز استان را در دستور کار داریم.

خسروی ادامه داد؛ ۶ شهرستان شهید غریب دارند که در دو شهرستان یادواره شهدا برگزار شده و در چهار شهرستان برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد؛ ۲۶ مرداد همایش آزادگان سرافراز را داریم که از خلاقیت، پتانسیل، ظرفیت‌ها و سلائق خود آزادگان استفاده کنیم و در کنار نقش تسهیل گری و کمک از ایده‌ها و فرآیند اصلی آزادگان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار