استاندار همدان:

شهدای جامعه اطلاعاتی در سکوت و گمنامی به شهادت می‌رسند

«قاسمی‌فرزاد» گفت: شهادت مسیری کوتاه برای رسیدن به لقاءالله است و شهدای جامعه اطلاعاتی در راه خداوند و در سکوت به مجاهدت می‌پردازند و گمنام به شهادت می‌رسند.
کد خبر: ۶۷۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴ - 21June 2024

۱به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، ‍«علیرضا قاسمی‌فرزاد»  استاندار همدان در اولین یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن جامعه اطلاعاتی استان، اظهار داشت: آنچه نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرده خون شهداست و تکلیف ما حفظ این نظام الهی است.

وی افزود: شهدای والامقام انتخاب می‌شوند و هرکسی توفیق شهادت را پیدا نمی‌کند. 

استاندار همدان یادآور شد:در روزگاری که دشمنان به ایران اسلامی حمله کرده بودند، جوانان این مرز و بوم برای کسب رضای خدا و دفاع از وطن در مسیر ایثار و شهادت گام برداشتند.

وی تصریح کرد: طبق قضا و قدر الهی بعضی اشبه‌الناس به شهداء برای آیندگان باقی می‌مانند تا مسیر شهادت مغفول نماند.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: شهادت مسیری کوتاه برای رسیدن به لقاءالله است و شهدای جامعه اطلاعاتی در راه خداوند و در سکوت به مجاهدت می‌پردازند و گمنام به شهادت می‌رسند.

وی عنوان کرد: چهار اصل مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخابات یعنی امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت حداکثری در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم‌ نیز سرلوحه امور است..

استاندار همدان متذکر شد: برای مانایی و پایداری نظام مقدس جمهوری‌اسلامی هیچ راهی جز انسجام، وحدت و استقامت در مقابل استکبار جهانی نداریم و هر قدم عقب نشینی باعث خسران خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها