استاندار کردستان:

در زمینه افزایش اعتبارات هزینه‌ای استان کردستان رتبه سوم را در کشور به خود اختصاص داده است

زارعی کوشاگفت : در دوران ریاست جمهوری رئیس جمهور فقید بودجه استان ارتقا پیدا کرد بطوری‌که در سال گذشته اعتبارات عمرانی استان در میان ۳۱ استان در رتبه ۲۴ و در سال جاری این شاخص در رتبه دهم کشوری قرار گرفت و در زمینه افزایش اعتبارات هزینه‌ای استان کردستان رتبه سوم را در کشور به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۶۷۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴ - 24June 2024

در زمینه افزایش اعتبارات هزینه‌ای استان کردستان رتبه سوم را در کشور  به خود اختصاص داده است.به گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان روز گذشته (یکشنبه) در همایش روحانیون با موضوع انتخابات و ضرورت حضور حداکثری، ضمن مهم برشمردن انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح نقش مهمی در سرنوشت کشور به‌ویژه دولت آینده دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و معاندین با تبلیغات سو در صدد نشان دادن عدم حضور مردم در انتخابات هستند، تصریح کرد: این مهم بیانگر نقش تعیین کننده مردم در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی است.

استاندار کردستان افزود: در این راستا روحانیون و مبلغان دینی به عنوان هدایتگر مردم نقش مهمی در روشنگری مردم و تبیین مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند.

وی خواستار فراهم کردن زمینه‌های حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و معرفی انتخاب اصلح و رئیس جمهور توانمند در مسیر حرکت مقام معظم رهبری از سوی روحانیون شد.

زارعی‌کوشا معرفی شاخص‌های رئیس جمهور اصلح را ضروری برشمرد و گفت: اعتقاد به آرمان‌های انقلاب و همدلی و وفاق مردم در انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید اظهار کرد: در دوران ریاست جمهوری رئیس جمهور فقید بودجه استان ارتقا پیدا کرد بطوریکه در سال گذشته اعتبارات عمرانی استان در میان ۳۱ استان در رتبه ۲۴ و در سال جاری این شاخص در رتبه دهم کشوری قرار گرفت و در زمینه افزایش اعتبارات هزینه‌ای استان کردستان رتبه سوم را در کشور حائز شده است.

وی اضافه کرد: امید است در دوران ریاست‌جمهوری آینده این مسیر ادامه پیدا کند و استان بتواند به توسعه دست یابد.

استاندار کردستان از افتتاح پروژه پنج هزار میلیارد تومانی در روزهای آتی در استان خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها