تاکید رئیس ستاد انتخابات کردستان بر استفاده از فضای مجازی در تولید محتوای صحیح انتخابات

مهدی رمضانی گفت: در فرصت باقی مانده تا انتخابات، از فضای مجازی برای تولید محتوای صحیح و درست برای انتخابات و مشارکت در آن بهره مثبت گرفته شود و نظارت بر آن نیز وجود داشته باشد.
کد خبر: ۶۷۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳ - 20June 2024
تاکید رئیس ستاد انتخابات کردستان بر استفاده از فضای مجازی در تولید محتوای صحیح انتخاباتبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان ،مهدی رمضانی در جلسه کمیته تبلیغات ستاد انتخابات ریاست جمهوری استان کردستان اظهار کرد: اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست و میزان قابل توجهی در جهت‌دهی به افکار عمومی نقش ایفا می‌کند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر رسانه‌های سنتی جایگاه ممتاز خود را از دست داده‌اند، افزود: فضای مجازی با ضریب نفوذ زیادی در حال هدایت افکار عمومی است لذا نظارت بر آن توجه ویژه می‌طلبد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه بر محتوای تولید شده در فضای مجازی نظارت کافی و وافی وجود ندارد، گفت: ما مسئولان آنگونه که لازم است از جهت تولید محتوا و نظارت بر آن اقدامی انجام نداده‌ایم.
رمضانی اضافه کرد: در فرصت باقی مانده که تب انتخاباتی بالا می‌گیرد باید از فضای مجازی برای انتخابات و مشارکت در آن با تولید محتوای صحیح و درست بهره گرفت و نظارت بر آن نیز وجود داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه موضوع انتخابات موقعیت ویژه‌ای در نظام سیاسی تمام کشورهای دنیا به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: انتخابات پیش‌رو به نوعی مهم‌ترین انتخابات تاریخ انقلاب اسلامی است چراکه رئیس جمهور شهید نتوانست دولت را به پایان برساند.

رمضانی بیان کرد: شهید رئیسی یک موجی از خدمت و پیشرفت در کشور را به راه انداخت که با وجود اینکه مستعد بحران‌های عمیق بود اما وضعیت را در ثبات نگه داشت.
وی با اشاره به تواضع و مردم دوستی شهید رئیسی ادامه داد: سفره مردم هنوز خدمات دولت سیزدهم را حس نکرده چراکه در این دولت تمرکز بر پروژه‌های زیرساختی و راهبری قرار داده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان اظهار کرد: انتخابات پشتوانه مقبولیت و مشروعیت نظام است و باید اصلح‌ترین فرد به جایگاه ریاست جمهوری تکیه زند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها