نماینده ولی فقیه در کردستان :

باید کسی برای ریاست جمهوری انتخاب شود که نگاه عالمانه، دلسوزانه و خادمانه داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی گفت :در انتخابات سطح توقع بالا رفته است و باید کسی انتخاب شود که نگاه عالمانه، دلسوزانه و خادمانه داشته باشد.
کد خبر: ۶۷۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴ - 23June 2024

باید کسی برای ریاست جمهوری انتخاب شود که نگاه عالمانه، دلسوزانه و خادمانه داشته باشد.به گزارش دفاع‌پرس از کردستان ،نماینده ولی فقیه در کردستان در همایش روحانیون استان در سنندج که با موضوع انتخابات برگزار شد اظهار کرد: روحانیون چندین نقش از جمله عالم بودن و تسلط بر دانش، نقش دینی، مذهبی و اخلاقی و نقش فرهنگی و اجتماعی دارند، که باید در این زمینه ها فعال باشند.
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه هزار و ۴۴۵ سال از نهضت پیامبر (ص) می گذرد که ۴۵سال آن در زمان جمهوری اسلامی بوده است، گفت: در طول مدت انقلاب از لحاظ فضای خدماتی، برکات زیادی نصیب شده است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.
وی گفت: در همه شرایط از جنگ گرفته تا شرایط عادی؛ فرایند خدمات‌رسانی به مردم تعطیل نشده است چراکه این حکومت بر گرفته از دین و مبانی اسلام است.
وی با تاکید بر اینکه در انتخابات نقش فرهنگی و اجتماعی روحانیون بسیار مهم است، گفت:  حکومتی که به معنویت و عدالت توجه می‌کند باعث افتخار است.
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به نقش سیاسی عالمان دینی در این انتخابات خاطر نشان کرد: نقش روحانیون و طلبه‌ها در این شرایط تبیین اهمیت انتخابات، خدمات و دستاوردهای انقلاب برای مردم است.
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی افزود: در انتخابات سطح توقع بالا رفته است و باید کسی انتخاب شود که نگاه عالمانه و دلسوزانه و خادمانه داشته باشد.
وی عنوان کرد: امیدواریم که همه اقشار مختلف مردم هشتم تیرماه با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی، به نتیجه ای مطلوب برسند.
وی با اشاره به اینکه روحانیون در ادوار مختلف انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی در جامعه ارائه کرده‌اند، تصریح کرد: مقایسه تاریخ انقلاب و تاریخ پیش از انقلاب بیانگر این مدعاست.
وی از روحانیون و عالمان دین به کنشگران فرهنگی و اجتماعی نام برد و گفت: روحانیون نقش مهمی در تقویت و پیشبرد فرهنگی و اجتماعی جامعه بعهده دارند.
وی تاکید کرد :انتخاب اصلح به پیشرفت کشور کمک می‌کند و همه ما باید مردم را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنیم تا بهترین افراد انتخاب شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار