کودکان ایران در عید غدیر، اسباب‌بازی به بچه‌های غزه هدیه می‌دهند+ فیلم

سومین سال پویش «هدیه اسباب بازی» در عید غدیر امسال با هدف کمک به کودکان غزه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳ - 24June 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، سومین سال پویش «هدیه اسباب بازی» برای گروه سنی کودک و نوجوان در قالب جشن کیلومتری غدیر به‌مناسبت فرارسیدن دهه ولایت و عید سعید غدیر خم، با همکاری هیأت‌های مذهبی و گروه‌های مردمی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

هدف اصلی از برگزاری این پویش‌ها، راه‌اندازی جریان‌های مردمی حول محور سرود و ارزش‌های اسلامی و اجتماعی است. در این پویش بناست کودکان به عشق امیرالمومنین (ع) و با تأسی از مشی و منش ایشان ترغیب شوند از بین اسباب‌بازی‌های خود یکی را به‌عنوان هدیه در جشنی بزرگ به دیگر کودکان هدیه دهند.

در سال نخست این اسباب‌بازی‌ها به کودکان محروم کشور و در سال دوم به کودکان بیمار و سرطانی اهدا شد. امسال باتوجه به اتفاقات غزه و ظلم‌های صورت‌گرفته در حق این کودکان از سوی رژیم کودک‌کُش صهونیستی، پویش هدیه اسباب‌بازی برای کمک به کودکان غزه برنامه‌ریزی شده است. در تهران برنامه اصلی هدیه اسباب بازی در میدان امام حسین (ع) با حضور مداحان و چهره‌های سرشناس خواهد بود. بناست یک اتفاق ویژه و خاص در میدان امام حسین (ع) رقم بخورد.

در سال گذشته در کشور در مجموع ۱۰۰ هزار اسباب‌بازی جمع‌آوری شد که میان کودکان بیمار و سرطانی توزیع شد. امسال هم کودکان و خانواده‌ها علاوه بر اینکه می‌توانند در روز جشن اسباب‌بازی اهدایی خود را همراه بیاورند، برای مشارکت در این پویش هم می‌توانند عدد ۱۱۰ را به شماره ۱۰۰۰۱۲۱۱۱۰ ارسال کنند تا هدیه خود را به‌صورت نقدی واریز کنند.

امسال برای این پویش، «محسن عراقی» مداح کشورمان نماهنگی خوانده است که فیلم بخشی از آن را می‌توانید ببینید:

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار