سرپرست ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران:

مردم انقلابی ایران اسلامی به بهترین شکل وظیفه خود را انجام دادند

مخبر گفت: پس از شهادت آیت‌الله رئیسی حماسه بزرگی در کشور رقم خورد و امروز در ادامه حضور حماسی مردم را در پای صندوق های رای شاهد هستیم.
کد خبر: ۶۷۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶ - 28June 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، «محمد مخبر دزفولی» سرپرست ریاست جمهوری با حضور در حسینیه ارشاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم انقلابی ایران اسلامی به بهترین شکل وظیفه خود را انجام دادند.

مردم انقلابی ایران اسلامی به بهترین شکل وظیفه خود را انجام دادند

مخبر ادامه داد: پس از شهادت آیت الله رئیسی حماسه بزرگی در کشور رقم خورد و امروز در ادامه حضور حماسی مردم را در پای صندوق های رای شاهد هستیم.

سرپرست ریاست جمهوری با اشاره به سیاست شهید رئیسی افزود: تمام دغدغه های شهید رئیسی مردم، حل مسائل کشور و اقتدار ایران اسلامی بود و در این راستا موفقیت ها و دستاوردهای زیادی داشت؛ امیدواریم دولت بعدی راه شهید رئیسی را همچنان ادامه دهد.

وی درباره حضور و مشارکت مردم در مراکز رای گیری نیز گفت: بنده در شعب مختلف رای حضور پیدا کردم و حضور و مشارکت مردم بسیار خوب است.

مخبر در ادامه درباره زمان اتمام رأی گیری نیز عنوان کرد: تا زمانی که صفوف متقاضی برای رأی وجود داشته باشد، رأی گیری نیز ادامه خواهد داشت.

سرپرست ریاست جمهوری در پایان درباره جزئیات توافق با روسیه افزود: کار بزرگی در زمینه گاز بود  و این برای کشور و منطقه اتفاق خوبی است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها