رییس ستاد انتخابات در کردستان:

۲۵ هزار نفر کار برگزاری انتخابات را در کردستان انجام می‌دهند

مهدی رمضانی گفت: ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، ستادی، انتظامی و امنیتی کار برگزاری انتخابات را به طور مستقیم در استان انجام می‌دهند.
کد خبر: ۶۷۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵ - 28June 2024

۲۵ هزار نفر کار برگزاری انتخابات را در کردستان انجام می‌دهندبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان ، رییس ستاد انتخابات در کردستان در حاشیه انداختن رای در صندوق انتخابات در گفت‌وگویی، اظهار کرد: امروز هشتم تیرماه انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری همزمان با سایر نقاط کشور در تمام یک هزار و 296 شعبه از همان دقایق نخست شروع شده است.
وی خاطرنشان کرد: شعب اخذ رای در 10 شهرستان استان از همان دقایق اولیه اقدام به اخذ رای کرده و هیچ مشکلی به حمدالله در فرایند برگزاری انتخابات نداریم.
رییس ستاد انتخابات در کردستان با بیان اینکه هیچگونه اختلالی در فرایند رای گیری در کردستان وجود ندارد، اذعان کرد: عوامل نظارتی، اجرایی و انتظامی در محل شعب حضور پیدا کرده و حدود 25 هزار نفر با مجموعه ستاد انتخابات همکاری می کنند.
رمضانی عنوان کرد: خدا را شاکر هستیم که مردم عزیز در همین ساعت ابتدای روز حضور گسترده ای در شعبات اخذ رای داشته اند که امیدواریم این روند تا ساعت پایانی برگزار انتخابات ادامه و یک رکورد جدید را به ثبت برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها