استاندار کردستان:

استقبال مردم کردستان از انتخابات در برخی نقاط 100درصدی است

اسماعیل زارعی کوشا گفت: استقبال و حضور مردم کردستان در انتخابات در برخی نقاط 100درصدی است.
کد خبر: ۶۷۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷ - 28June 2024
استقبال مردم کردستان از انتخابات در برخی نقاط 100درصدی استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان ،استاندار کردستان در جمع اصحاب رسانه در سنندج، اظهار کرد: امروز از روزهای بسیار مهم در تاریخ ایران اسلامی است.وی گفت: از اولین دقایق که از ساعت 8 فرمان برگزاری انتخابات صادر شده است بدون هیچ مشکلی فرایند اخذ رای در استان ما شروع و ادامه دارد.
استاندار کردستان با بیان اینکه کار اخذ رای در یک هزار و 296 شعبه شامل 611 شعبه سیار و مابقی ثابت برای اخذ رای مردم در سراسر استان در حال انجام است، عنوان کرد: شاخص‌های مختلف به ویژه شاخص امنیت در بالاترین سطح ممکن برخوردار هستیم.
به گفته وی، امنیت پایدار مردمی در انتخابات امروز برقرار است از نظر فرایند برگزاری انتخابات تعامل بین هیئت اجرایی و نیروهای امنیتی که مسئول نظم و امنیت انتخابات هستند بدون کوچکترین مشکل کار در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه تا ساعت پایانی که در مرحله نخست تا ساعت 18 تعیین شده انتخابات ادامه و در صورت نیاز امکان تمدید هم وجود دارد، اذعان کرد: از ساعت اولیه شروع رای گیری مردم در شعب مختلف حضور و در برخی مناطق روستایی شاهد مشارکت 100 درصدی مردم در انتخابات هستیم.
زارعی کوشا اذعان کرد: این مشارکت نشان از توجه و قدرشناسی مردم است و ما وظیفه خود می دانیم نقاطی که با این جدیت حضور و مشارکت حداکثری و مطلق داشته اند از نظر توسعه و گره گشایی مورد توجه جدی قرار گیرند.به گفته وی، بعد از انتخابات راهبرد و رویکرد نگاه ویژه به مناطقی که مشارکت 100درصدی در انتخابات داشته اند خواهد بود.

استاندار کردستان افزود: انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت زیادی برخوردار و بازخورد جهانی خواهد داشت و امروز می توانیم بگویم، تمام دنیا این انتخابات و میزان مشارکت مردم را رصد می کنند.
زارعی کوشا خاطرنشان کرد: ما هم مانند دیگر استان های کشور در استانه جهش در شاخصه های توسعه هستیم با توجه به عنایت ویژه رییس جمهور نیاز داریم این مشارکت مشارکتی حداکثری باشد که زمینه پیگیری پروژه ها و سایر مسائل را در استان تسهیل کند.
وی اضافه کرد: خواهش بنده از مردم استان این است که قبل از ساعت پایانی در شعبات اخذ رای حضور و رای خود را به صندوق بیندازند.
وی با بیان اینکه امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم این روز در تاریخ کردستان به یک روز ماندگار تبدیل شود، گفت: در مورد میزان مشارکت باید مشارکت تجمیع و در نهایت به صورت کشور اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها