مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

قدرت چانه‌زنی ایران در عرصه بین‌الملل با مشارکت بالا در انتخابات افزایش می‌یابد

حجت‌الاسلام طاها توکلی اظهار داشت : یکی از مؤلفه‌های قدرت که ما را در برابر چانه‌زنی‌ها و معادلات بین‌المللی قدرتمند می‌کند درصد مشارکت بیشتر مردم به عنوان پشتوانه تصمیمات آینده دولت است
کد خبر: ۶۷۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰ - 05July 2024
قدرت چانه‌زنی ایران در عرصه بین‌الملل با مشارکت بالا در انتخابات افزایش می‌یابدبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای مسجد جامع سنندج در گفت‌وگویی، ضمن دعوت به مشارکت فراگیر و هدفمند مردمی در انتخابات، اظهار کرد: الحمدالله براساس آنچه در شعبات اخذ رای از اولین دقایق شروع انتخابات شاهد هستیم در این دوره انتخابات پرشور را مردم فهیم کردستان رقم خواهند زد.
وی تصریح کرد: مشارکت مردم در دور دوم انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری ایران دقیقا در همین مکان و همین زمان مشارکتی بسیار متفاوت‌تر از دوره قبل بود و چرایی این تفاوت هم به خاطر نزدیک بودن رقابت بین دو کاندیدای محترم این دوره ریاست جمهوری و احساس وظیفه مردم در تعیین سرنوشت است.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اضافه کرد: مشارکت یعنی تبدیل حماسه است مشارکت حماسی در انتخابات در این دوره حماسه بی‌نظیر بدرقه از رییس جمهور شهید را تکمیل خواهد کرد.
حجت‌الاسلام توکلی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات کلید حل مشکلات است، گفت: الحمدالله می‌بینیم امروز در استان و شهر فرهنگی سنندج از پیر و جوان، خرد و کلان همه و همه برای رقم زدن حماسه‌ای پرشور پای کار آمده و آنچه از دوربین رسانه‌ها مخابره می‌شود قطعا موجب یاس ناامیدی دشمنان خواهد شد.
وی اظهار کرد: مردم فهیم کردستان بر اساس ملاک و معیارهای انتخاب که همان گفتمان انقلابی و ولایی است در این بستر حساس و موقعیت‌ساز به میدان آمده‌اند تا نقشی موثر برای خود تعریف و ترجمان کنند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان افزود: یکی از مؤلفه‌های قدرت که ما را در برابر چانه‌زنی‌ها و معادلات بین‌المللی قدرتمند می‌کند درصد مشارکت بیشتر مردم به عنوان پشتوانه تصمیمات آینده دولت است.
وی اضافه کرد: امیدواریم مردم آزاده، ولایی و انقلابی ایران که همواره در عرصه‌های سرنوشت‌ساز نقش خود را به درستی ایفا کرده در این دوره نیز پرشورتر از گذشته حضور و امید استکبار را ناامید کنند و برای خود یک هویت جدید نسبت به دلدادگی نظام و انقلاب به ثبت برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار