پیش‌بینی افزایش مشارکت مردم سنندج در انتخابات امروز

فرماندار سنندج گفت: با توجه به رصدی که در سطح شعبات اخذ رای استان انجام شده از همان دقایق اولیه حضور مردم پای صندوق های اخذ رای چشمگیر بوده و پیش بینی ما مشارکت هرچه بیشتر در این مرلحله نسبت به دور قیل است.
کد خبر: ۶۷۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴ - 05July 2024

پیش‌بینی افزایش مشارکت مردم سنندج در انتخابات امروزبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان،حسن عسکری در در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای مسجد جامع سنندج در گفت‌وگویی از حضور پرشور مردم از دقایق اول برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در شعبات اخذ رای سراسر شهرستان تقدیر و اظهار کرد: مردم عزیز ما توجه داشته باشند اهمیت مرحله دوم انتخابات از مرحله نخست بیشتر است، مرحله دوم تکمیل کننده مرحله نخست حماسه حضور ملت ایران در تعیین سرنوشت خود در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم در ایران عزیز است.
وی تصریح کرد: همه واجدین شرایط چه کسانی که در مرحله نخست رای داده و چه کسانی که بنا به هر دلیلی نتوانستند در انتخابات شرکت داشته باشند در این مرحله برای تکمیل کار به شعبات اخذ رای مراجعه و حماسه حضور سرنوشت‌ساز در ایران عزیز را تکمیل کنند.
وی افزود: ما مشکلات داریم و کسی منکر مشکلات نیست اما این مشکلات با انتخاب پرشور و حماسی و انتخاب اصلح در دولت آینده باید حل شود، طبیعتا رئیس جمهوری که انتخاب می‌شود اگر آرای بیشتری داشته باشد پشتوانه تصمیمات کلان دولت آینده خواهد بود.

فرماندار سنندج گفت: انشاءالله حضور حداکثری مردم در این انتخابات ضمن خلق حماسه بی‌نظیر که موجب شادی دوستان نظام و ناامیدی دشمنان می‌شود جرات تصمیم‌گیری بیشتری را به رئیس جمهور آینده می‌دهد.
وی در مورد پیش‌بینی میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات هم عنوان کرد: با توجه به رصدی که در سطح شعبات اخذ رای استان انجام شده از همان دقایق اولیه حضور مردم پای صندوق های اخذ رای چشمگیر بوده و پیش بینی ما مشارکت هرچه بیشتر در این مرلحله نسبت به دور قیل است.
فرماندار سنندج اضافه کرد: در راستای تامین امنیت صندوق های اخذ رای به عنوان یکی از مهمترین مولفه‌ها در برگزاری انتخابات تمام تمهیدات اندیشیده شده است در مرحله نخست کوچکترین مشکل امنتیتی در سطح استان نداشتیم و الان هم تمام نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در سطح شهرستان فعال و امنیت کامل را برقرار می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار