استاندار کردستان :

مشارکت مردم کردستان در دور دوم انتخابات پرشور است

زارعی کوشا گفت: از ساعت شروع فرایند رای‌گیری جمعیت خیلی خوبی در خیلی از شعب استان حضور پیدا کرده‌اند و فکر می‌کنم امروز شاهد مشارکت حماسی مردم این استان پای صندوق‌های اخذ رای خواهیم بود.
کد خبر: ۶۷۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲ - 05July 2024

مشارکت مردم کردستان در دور دوم انتخابات پرشور استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان ،اسماعیل زارعی‌کوشا با حضور در شعبه اخذ رای مسجد جامع سنندج بعد از انداختن رای خود در صندوق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آن چیزی که در این شعبه و براساس گزارشاتی که از سایر شعبات استان داریم شاهد مشارکت بسیار خوب و حماسی مردم پای صندوق های اخذ رای هستیم.

وی تصریح کرد: از ساعت شروع فرایند رای گیری جمعیت خیلی خوبی در خیلی از شعب استان حضور پیدا کرده اند و فکر می کنم امروز شاهد مشارکت حماسی مردم این استان پای صندوق های اخذ رای خواهیم بود.

استاندار کردستان اذعان کرد: با توجه به اینکه روز تعطیل بوده و معمولا بیشتر مردم این روز را در دامن طبیعت و خارج از شهر به سر می برند انتظار داریم که کارت ملی و یا شناسنامه خود را به همراه داشته باشند تا بتوانند در یکی از شعبات رای خود را به صندوق بیاندازند.

زارعی کوشا با بیان اینکه در کنار صندوق های ثابت صندوق های سیار نیز برای سهولت کار مردم فعال شده است، عنوان کرد: این مشارکت بسیار مهم بوده و در این دوره رییس جمهور کشور ایران برای یک دوره چهار ساله انتخاب خواهد شد به هر میزان مشارکت مردم بالا باشد قدرت مطالبه گری مسئولان استانی از دولت آینده بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه از مردم کردستان انتظار داریم نقش تعیین کننده ای در انتخاب رییس جمهور آینده و خلق حماسه حضور داشته باشند، گفت: تمام تمهیدات در راستای برگزاری انتخابات پرشور، حماسی در عین امنیت و سلامت در استان اندیشیده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار