فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

حضور حماسی مردم در انتخابات شکست تلخ برای دشمنان است

سردار گشتاسبی گفت: ملت ایران با حضور حماسی در انتخابات شکست تلخ را به دشمنان می چشانند.
کد خبر: ۶۷۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸ - 05July 2024

حضور حماسی مردم در انتخابات شکست تلخ برای دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان ،فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با حضور در شعبه اخذ رای مسجد جامع بعد از اینکه رای خود را به صندوق انداخت در گفت وگویی اظهار کرد: همانطور که امروز صبح و در چند روز گذشته تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور گسترده آحاد مردم کشور در پای صندوق های اخذ رای به ویژه در دور دوم انتخابات و اینکه دشمنان تبلیغات وسیعی را برای اینکه مردم پای صندوق های اخذ رای نیایند انجام دادند انشاءالله مردم مشارکت حماسی ر ا در این صحنه سرنوشت‌ساز خواهند داشت.
وی خاطرنشان کرد: مردم عزیز کردستان قطعا با حضور خود در جای جای کردستان پیرو فرامین رهبری خواهند بود و خواهش ما از مردم این است که از همان اول وقت پای صندوق‌های اخذ رای بیایند تا بعد از ظهر به زحمت نیفتند و یا دچار کمبود وقت نشوند.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: از لحاظ امنیت هم استان کردستان چه در انتخابات گذشته و چه در انتخابات‌های اخیر از آن همواره جز استان‌های بدون مشکل و یا کم مشکل بوده‌ایم.
سردار گشتاسبی افزود: فرزندان این مردم در نیروهای مسلح با تدابیری که اندیشیده شده امنیت در سراسر استان و تمام شعبات اخذ رای برقرار است و بهترین امنیت را برای حضور مردم و حراست از آرای آنها انجام داده‌ایم.
وی با بیان اینکه امروز چشم دشمنان به انتخابات ایران دوخته است، امروز ملت ایران با حضور حماسی در انتخابات شکست تلخ را به دشمنان می چشانند، گفت: دشمنان از تمام ظرفیت‌ها برای جلوگیری از حضور مردم در این عرصه سرنوشت‌ساز استفاده کرده‌اند ولی تاریخ نشان داده که همواره با حضور در صحنه مردم توطئه‌های دشمنان ناکام مانده و ناامید و مایوس شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار