رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کردستان :

تاکنون هیچ تخلف انتخاباتی در کردستان گزارش نشده است

بهروز مهتابی گفت: براساس تدابیر انجام گرفته در سه لایه نظارت انتخاباتی در کردستان انجام می‌شود و تا این لحظه کوچکترین تخلفی به ما گزارش نشده است
کد خبر: ۶۷۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶ - 05July 2024

تاکنون هیچ تخلف انتخاباتی در کردستان گزارش نشده استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان ،رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کردستان در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای مسجد جامع سنندج در گفت‌وگویی اظهار کرد: تا این لحظه مورد جدی که نیاز به اسناد و مدارک باشد پیرامون تخلفات انتخاباتی در کردستان وجود نداشته است.
وی با بیان اینکه تمام تمهیدات برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در کردستان فراهم شده و از ساعت 8 صبح فرایند مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم همزمان با سراسر کشور در استان کلید خورده است، گفت: همزمان با شروع فرایند انتخابات در شعبات مختلف حضور و از نزدیک نحوه برگزاری و نظارت بر این فرایند مهم را رصد کرده‌ایم.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کردستان تصریح کرد: در تمام یک هزار و 296 شعبه اخذ رای که در کل استان فعال شده است تدابیر لازم به لحاظ امنیتی و سلامت انتخابات در چند لایه تامین شده است در تمام شعابات در داخل و بیرون از صندوق‌ها نیز در کنار ناظرها، سرناظرهایی هم فعال شده‌اند.
مهتابی افزود: سربازرس ویژه نیز بر روند برگزاری انتخابات در استان نظارت دارد و براساس تدابیر انجام گرفته در سه لایه نظارت انتخاباتی در کردستان انجام می‌شود و تا این لحظه کوچکترین تخلفی به ما گزارش نشده است.
وی عنوان کرد: انتخاب بسیار روان و در عین آرامش کامل با حضور و مشارکت مردم در حال برگزاری است تا پایان انتخابات هیئت اجرایی و هیئت نظارت پای کار خواهیم بود.
مهتابی ادامه داد: در دوره قبل تخلفات انتخاباتی در حد جزئی بود، چیزی که نیاز به ارائه مستندات و غیره که نیاز به ارائه به مراجع ذیصلاح ارائه بدهیم وجود نداشته باشد.
وی در پایان اضافه کرد: اینکه همه مسئولان و دست اندرکاران انتخابات پای کار هستند و بحث بی‌طرفی و اخلاق انتخاباتی رعایت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار