وزیر کشور در نشست خبری:

امیدواریم نامزدها مثل دور اول اخلاق را رعایت کنند

وحیدی گفت: امیدواریم دو داوطلب دیگر که باید در دور دوم شرکت کنند، همانند دور اول اخلاق را رعایت کنند و انتخابات در مرحله دوم با امنیت و آرامش برگزار شود.
کد خبر: ۶۷۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳ - 29June 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز در نشست خبری اظهار داشت: از استانداران، فرمانداران، بخشداران، هیاتهای اجرایی و هیأت‌های نظارت و وزارتخانه‌های درگیر در انتخابات و مجموعه عوامل نظامی و امنیتی تشکر می‌کنم که در برگزاری یک انتخابات سالم و امن نهایت کوشش را داشتند.

امیدواریم نامزدها اخلاق را در دور دوم رعایت کنند

وزیر کشور تصریح کرد: همچنین از داوطلبان که اخلاق حسنه‌ای داشتند تشکر می‌کنیم، البته قدردانی اصلی را باید از مردم عزیزمان داشته باشیم که حضور بسیار ارزشمندی داشتند. ما طی ماه های اخیر انتخابات های متعددی از جمله مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و ریاست جمهوری را داشتیم.

وی افزود: در حال آماده شدن برای برگزاری انتخابات در مرحله دوم هستیم، منتظریم که یکبار دیگر مردم شریفمان در انتخابات حضور پیدا کنند.

وحیدی خاطرنشان کرد: ما در این انتخابات حقیقتا مردم سالاری دینی را محقق کردیم، ما البته باید از دو شهید عزیزمان از فراجا یاد کنیم که از سوی عوامل مزدور ضد مردمی مورد حمله قرار گرفتند.

وزیر کشور همچنین تصریح کرد: امیدواریم دو داوطلب دیگر که باید در دور دوم شرکت کنند، همانند دور اول اخلاق را رعایت کنند و انتخابات در مرحله دوم با امنیت و آرامش برگزار شود.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها