نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

مردم پیروز انتخابات بودند

آیت الله «صفایی بوشهری» گفت: پیروز انتخابات، انقلاب مردم و شکست خورده اصلی دشمنان هستند.
کد خبر: ۶۷۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷ - 29June 2024

مردم پیروز انتخابات بودندبه گزارش دفاع پرس بوشهر، آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار با اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان بوشهر، اظهار داشت: انتخابات نشان از مردم سالاری دینی در نظام حکمرانی ایران است و هر فردی از مردم ایران، یک معمار سیاسی بر اساس آموزه‌های اسلامی و هویت ملی برای نظام است.

وی افزود: حضور و مشارکت حماسی در انتخابات موجب اقتدار بین المللی و ایجاد مولفه قدرت ملی خواهد شد.

 صفایی بوشهری گفت: از اولین دقایق آغازین رأی گیری، حضور و مشارکت مردم بسیار خوب بوده و با توجه به شرایط جوی در استان بوشهر این مشارکت از غروب بیشتر بود که تا ساعت ۲۴ افزایش سطح مشارکت را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: سلامت و رعایت استانداردها، نظارت‌های خوب و تجربه کافی در برگزاری انتخابات موجب شده انتخابات در فضای بسیار قانونمند و با اجرا و نظارت فوق العاده انجام شود.

نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: خوشبختانه در زمینه ارتباطات الکترونیک و هوشمند در سامانه جامع انتخابات و مدیریت نرم افزاری به خوبی صورت می‌گیرد.

وی با تقدیر از مردم ایران به‌ویژه استان بوشهر، ابراز کرد: پیروز انتخابات، انقلاب و مردم و شکست خورده اصلی دشمنان و کشورهای استعمارگری هستند که به‌دنبال تضعیف ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات یادآور شد: این زحمات شما عبادت الهی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار