شهید «علی‌اصغر قاسم‌پور»:

دشمنان از وحدت و همبستگی ما ناراحت می‌شوند

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «قاسم‌پور» آمده است: هیچ‌گاه از فرمان رهبر عزیزمان سرپیچی ننمایید و همیشه وحدت و همبستگی خود را بیشتر نشان دهید که دشمنان شما از این همبستگی ناراحت می‌شوند و دست و پای خود را گم می‌کنند.
کد خبر: ۶۷۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱ - 01July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «علی‌اصغر قاسم‌پور» فرزند رمضان سیزدهم تیر ۱۳۳۳ در شهرستان سمنان دیده به جهان گشود. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. راننده بود. سال ۱۳۵۵ ازدواج کرد و صاحب یک پسر و دو دختر شد. از سوی بسیج به جبهه رفت و سرانجام یکم خرداد ۱۳۶۱ در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش شهید شد. پیکر او را در امامزاده یحیای زادگاهش به خاک سپردند. برادرش علی‌اکبر نیز به شهادت رسیده است.

فراز‌هایی از وصیت‌نامه شهید «علی‌اصغر قاسم‌پور»:

وصیت می‌کنم به شما عزیزان و تمام مسلمانان و کسانی که این وصیت‌نامه به آنها می‌رسد؛ به تقوا و خوف از خدا که پروردگار شماست. مواظب باشید مرگ شما را درنیابد مگر در حالی که مسلمان باشید و به ریسمان خدا چنگ زنید و از دور یکدیگر پراکنده نشوید! پیغمبر اکرم (ص) فرمود: «اصلاح بین مسلمانان از نماز و روزه برتر است و هلاکتی که دین را ریشه‌کن می‌کند، فساد بین مسلمانان است.»

وصیت می‌کنم به پدر، مادر، خواهران و همسرم که بعد از شهادتم برای من گریه نکنید و لباس سیاه نپوشید که به گفته حضرت علی (ع) لباس فرعونیان است. همیشه پیرو خط رهبر انقلاب، امام‌خمینی باشید که خداوند به عمر و عزتش بیفزاید!

این را باید بدانیم که ما دشمنان زیادی داریم. کسانی هستند که با ما روبه‌رو هستند و کسانی هم هستند که دارند از داخل به کشورمان ضربه می‌زنند. ما به آنها می‌گوییم‌: «ای منافق دورو! که تیر درست کردی و خون هفتاد و دو تن از یاران رهبر را ریختی و هشت شهریور درست کردی و دو تن از عزیزترین سروران ملت ایران را شهید کردی؛ این کار سودی برای شما نداشت، تنها ملت ما پرخروش‌تر از گذشته شد. پس به عقل بیایید و خون شهیدان را پایمال نکنید که فردای قیامت پاسخ‌گوی خون شهدا نیستید. ای خواهران غم‌دیده و داغدار! شما هم باید مانند حضرت زینب (س) که برادر بزرگوارش، حسین‌بن‌علی و ابوالفضل‌عباس، علمدار لشکر سپاه اسلام و دو پسرش را شهید کردند، صبر پیشه کنید! صبورانه در مقابل تبلیغات دشمنان ایستادگی و پایداری نموده و پاسخ دندان‌شکنی به آنان دهید.‌

ای مسلمانان جهان! به‌خصوص ایرانیان و همشهریان به گوش باشید که هیچ‌گاه از فرمان رهبر عزیزمان سرپیچی ننمایید و همیشه وحدت و همبستگی خود را بیشتر نشان دهید که دشمنان شما از این همبستگی ناراحت می‌شوند و دست و پای خود را گم می‌کنند.  امیدوارم که این پند‌ها را که از مولایم بوده، اطاعت کرده و بر دشمنان خود غلبه کنیم!

اگر ما خدا را فراموش نکنیم، خداوند همیشه یاور و مددکار ما است. خداوند به امام امت طول عمر عطا کند و او را در پناه امام زمان (عج) محفوظ دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها