فرمانده انتظامی استان گیلان:

پلیس و دستگاه قضا حامی امنیت پایدار در جامعه هستند

سردار «ملکی» با بیان اینکه پلیس و دستگاه قضائی حامی امنیت پایدار در جامعه هستند گفت: نتیجه تعامل و همکاری این دو نهاد در کنار یکدگیر، همگرایی و هم افزایی و امنیت مطلوب برای مردم است.
کد خبر: ۶۷۵۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲ - 30June 2024

پلیس و دستگاه قضا حامی امنیت پایدار در جامعه هستندبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «عزیزالله ملکی» فرمانده انتظامی استان گیلان در نشست تعاملی با مهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه اظهار داشت: قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نقشی بی‌بدیل در پاسداری از ارزش‌ها، کرامت انسانی، گسترش عدالت و امنیت در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه هماهنگی خوبی بین دستگاه قضا و مجموعه انتظامی وجود دارد افزود: نتیجه تعامل و همکاری این دو نهاد در کنار یکدگیر، همگرایی و هم افزایی و امنیت مطلوب برای مردم است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه تعامل دستگاه قضایی و انتظامی از مولفه‌های مهم تضمین‌کننده امنیت در جامعه است افزود: پلیس و دستگاه قضا حامی امنیت پایدار در جامعه هستند.

مهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این نشست پیشگیری از جرائم و استقرار امنیت پایدار را دغدغه مهم کاری مجموعه انتظامی استان و دستگاه قضائی اعلام کرد و افزود: خدمت به مردم و ارتقاء احساس امنیت از وظایف مشترک پلیس و قوه قضاییه است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار