مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام:

ائمه جمعه ظرفیت بزرگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند

«رحیمی» گفت: ائمه جمعه ظرفیت بزرگی برای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت در جامعه دارند.
کد خبر: ۶۷۵۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۳ - 01July 2024

ائمه جمعه ظرفیت بزرگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «محمد رحیمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دیدار با حجت‌الاسلام «میهن‌پرست» امام جمعه شهرستان چوار با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای استان و شهدای خدمت، اظهار داشت: ائمه جمعه ظرفیت بزرگی برای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت در جامعه دارند.

وی با تقدیر از حمایت‌های امام جمعه چوار از فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، بیان کرد: از نظرات و راهنمایی‌های ائمه جمعه برای پیشبرد اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام استفاده می‌شود.

حجت الاسلام «میهن‌پرست» امام جمعه چوار نیز در این دیدار از فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تقدیر کرد و گفت: جامعه ما با فرهنگ ایثار و شهادت به سوی پیشرفت حرکت می‌کند.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از بارزترین خصوصیات ادیان الهی به‌ویژه دین مبین اسلام است که این فرهنگ پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی و در مواجهه با تهدیدات همه‌جانبه دشمنان اسلام، باهدف دفاع از اصول و مبانی اعتقادی ایجاد کردند.

امام جمعه شهرستان چوار از حضور مردم در پای صندوق‌های رای انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها