تقدیر مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان از شهردار استان

سردار «مطهری» ضمن تبریک روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، از شهردار سمنان به پاس حمایت از فعالیت‌های حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۷۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷ - 04July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار «عباس مطهری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان در لوحی ضمن تبریک روز شهرداری ها و دهیاری‌ها، از شهردار سمنان و تلاشگران عرصه مدیریت شهری به پاس حمایت از فعالیت های حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس  تقدیر کرد.

متن بدین شرح است:

چهاردهم تیرماه، روز شهرداری و دهیاری، فرصتی است مغتنم برای ارج نهادن و قدردانی از زحمات خادمان مردم در عرصه های مختلف  مدیریت شهری که به صورت شبانه روزی برای توسعه پیشرفت و آبادانی شهر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی ورزند و همچنین در مناسبت های مختلف بدون چشم داشت در زمینه های مختلف از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و فعالیت های حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس حمایت  می نمایند، که بدون شک تمامی این تلاش ها موجب خشنودی خداوند متعال قرار می گیرد.

اینجانب با تبریک این روز به تمامی تلاشگران عرصه مدیریت شهری از تلاش های جنابعالی و کلیه همکاران محترمتان که با ارائه خدمات مطلوب و بی منت به عموم شهروندان موجب افزایش رضایت مردم  می شوند، صمیمانه تقدیر و تشکر عرض نموده و از خداوند منان سعادت و بهروزی را برای این زحمت کشان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار