دلنوشته/ علی‌اصغر زینلی

سرنوشت آینده‌ای که فردا رقم می‌خورد

فردا ۱۵ تیر در معرض انتخاب دیگری قرار داریم. دور دوم انتخابات چهاردهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران. انتخاب فردی که به معنای واقعی خادم مردم باشد.
کد خبر: ۶۷۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷ - 04July 2024

سرنوشت آینده‌ای که فردا رقم می‌خوردگروه استان‌های دفاع‌پرس‌ - «علی‌اصغر زینلی» آزاده دفاع مقدس؛ فرصت‌های انتخاب ما انسان‌ها در زندگی محدود، اما برخی بسیار مهم و تعیین‌کننده هستند.

گاهی انتخاب‌های ما با سرنوشت ما پیوندی ناگسستنی دارد. انتخاب، گزینش «بهترین» از میان فرصت‌هاست و این انسان است که باید با در نظر گرفتن مصالح خود و جامعه شایسته‌ترین تصمیم را بگیرد.

در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مردم در انتخاب‌های زیادی شرکت داشته‌اند و با هدف اصلاح امور و پیشرفت کشور به فرد شایسته و مورد نظرشان رای داده‌اند. آنچه مسلم است هر ایرانی مسلمان و آزاده، هدفی جز سربلندی وطن و اعتلای ارزش‌های والای جامعه خود ندارد.

همیشه همرنگی با جماعت به معنی انتخاب اصلح نیست. بیایم این توصیه حکیمانه شهید همت را مد نظر قرار دهیم که به زیبایی گفت: «هر موقع در مناطق جنگی راه را گم کردید نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را می‌کوبد، همان جبهه خودی است..»

کسانیکه در ادوار مختلف انتخابات ریاست جمهوری، به گزینه‌هایی رای داده‌اند که به معنای واقعی خادم ملت بوده‌اند قطعا در پیشگاه خدا در اجر خدمات آنها شریک و سهیم خواهند بود.

فردا ۱۵ تیرماه در معرض انتخاب دیگری قرار داریم. دور دوم انتخابات چهاردهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران. انتخاب فردی که به معنای واقعی خادم مردم باشد.

ما آزادگان به تاسی از سید آزادگان مرحوم «سید علی‌اکبر ابوترابی» ان‌شاءالله به کسی رای خواهیم داد که «هم پاک باشد و هم خدمتگذار».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار