حضور پرشور عزاداران حسینی در حرم حضرت زینب (س)+ عکس و فیلم

در حالی که هنوز اعزام زائران ایرانی در قالب کاروان رسمی از سرگرفته نشده است، جمعی از زائران ایرانی با حضور در حضرت رقیه و زینب (سلام الله علیهما) به عزاداری دهه اول محرم می‌پردازند.
کد خبر: ۶۷۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸ - 10July 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، همچنان هیچ زائری در قالب کاروان رسمی به سوریه اعزام نمی‌شود. این در حالی است که ماه‌هاست ایرانیان در حسرت زیارت حرم حضرت رقیه و زینب (سلام الله علیهما) هستند. با این وجود، گروهی از ایرانیان به صورت انفرادی یا با کاروان‌های غیررسمی به سوریه می‌روند. هم‌اکنون هم در دهه اول محرم جمعی از ایرانیان در سوریه حضور دارند و این شب‌ها بیشتر در حرم حضرت رقیه (سلام الله علیها) به سوگواری می‌پردازند.

حضور پرشور عزاداران حسینی در حرم حضرت زینب (س) + عکس و فیلم

در حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) هم نه تنها زائران سوری، بلکه زائرانی از کشور‌های ایران، پاکستان، عراق، بحرین و کویت عزاداری امام حسین علیه السلام را برپا می‌کنند.

حضور پرشور عزاداران حسینی در حرم حضرت زینب (س) + عکس و فیلم

شب گذشته حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) مملو از جمعیت شد و زائران کنار یکدیگر برای غربت شهدای کربلا اشک ریخته و با نوای لبیک یا حسین و لبیک یا زهرا به عزاداری پرداختند. مراسم عزاداری محرم تا سیزدهم این ماه در صحن و شبستان‌های حرم عقیله بنی‌هاشم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها