همسر شهید رئیسی در سفر به زنجان:

شهید «رئیسی» بهتر از خیلی‌ها زندگی را معنا کرد

«علم‌الهدی» گفت: شهید رئیسی به برکت روضه امام حسین (ع) بهتر از خیلی‌های دیگر زندگی را معنا کرد.
کد خبر: ۶۷۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵ - 14July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «جمیله علم الهدی» امروز در اجتماع عزاداران در حسینیه اعظم زنجان با اشاره به لزوم تربیت انقلابی و شهید پروری اظهار داشت: اصحاب رسانه به کمک اصحاب مدرسه بیایند و به پدران و مادران کمک کنند تا فرزندان خودشان را شهادت طلب تربیت کنند.

همسر شهید رئیسی با اشاره به اینکه شهادت علاوه بر دانستن، ادراک کردن نیز هست، گفت: شهید نور حق تعالی را مشاهده و دیگران را نیز به مشاهده دعوت می‌کند.

علم الهدی افزود: امروز در شرایطی هستیم که درخواست و طلب برای شهادت به سنت و سیره جوانان در ایران تبدیل شده و این سنت به سایر کشورها هم سرایت کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز عده‌ای به خاطر بی‌معنایی دچار بیزاری از دنیا شدند، افزود: عده‌ای هم عاشق دنیا هستند و برای ماندن در دنیا به هر کار سخیفی دست می زنند؛ در مقابل عده‌ای دیگر که گروه رستگاران هستند، دنیا را دوست دارند اما آن را برای رسیدن به حق تعالی قربانی می‌کنند.

همسر رئیس جمهور شهید با اشاره به اینکه شهید رئیسی، رئیس جمهوری را معنا کرد که به معنای شکست حصارهای سیاسی، فرقه‌ای و قومی و مشارکت دادن همه مردم در همه امور و تصمیم گیری‌ها بود، افزود: شهید رئیسی به برکت روضه امام حسین (ع) بهتر از خیلی‌های دیگر زندگی را معنا کرد و توانست خیلی از ارزش‌ها و مسئولیت‌ها را معنا کند.

وی با بیان اینکه شایسته نیست از راهی که آمدیم به عقب برگردیم، گفت: این کشور در جهان موفق و قدرتمند شده و عزتی به دست آورده که لازم است از این دستاوردها صیانت شود.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار