مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

حماسه کربلا با روایتی از جنس خبرنگاری و رسانه‌ای در تاریخ ماندگار شد

«رجبی وندچالی» گفت: حماسه کربلا با روایتی از جنس خبرنگاری و رسانه‌ای در تاریخ ماندگار شد و این نشان‌دهنده رسالت و جایگاه ویژه خبرنگاران است.
کد خبر: ۶۷۹۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹ - 17July 2024

حماسه کربلا با روایتی از جنس خبرنگاری و رسانه‌ای در تاریخ ماندگار شدبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «علی رجبی وندچالی» مدیرکل ورزش و جوانان مازندران امروز در اولین جلسه شورای اطلاع‌رسانی ورزش مازندران که با حضور اعضا در اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد، پس از شنیدن پیشنهادات و راهکار‌های اعضای شورای اطلاع‌رسانی ورزش، ضمن قدردانی از حضور پیشکسوتان و فعالان حوزه رسانه‌های ورزشی اظهار داشت: حماسه کربلا با روایتی از جنس خبرنگاری و رسانه‌ای در تاریخ ماندگار شد و این نشان‌دهنده رسالت و جایگاه ویژه خبرنگاران است.

رجبی وندچالی، اطلاع‌رسانی را موضوع مهم هر سازمان و نهادی دانست و افزود: از نشست و صحبت با شما فعالان عرصه اطلاع‌رسانی درس‌های خوبی آموختیم و تلاش می‌کنیم که فاصله اداره‌کل ورزش و جوانان را با رسانه‌ها کمتر و چالش‌های حوزه رسانه را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه ورزش سرمایه اجتماعی است، ادامه داد: همه ما باید تلاش کنیم که ورزش مازندران مسیر شتابان خود را پیگیری کند.

️مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه راه‌اندازی شورای اطلاع‌رسانی ورزش و جوانان مازندران می‌تواند بسیاری از مشکلات و نارسایی‌های این حوزه را کاهش دهد، گفت: از همه پیشکسوتان، خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه‌ای ورزش دعوت می‌کنم با کمک به راه‌اندازی این شورا ما را در رسالت خبری و اطلاع‌رسانی همراهی کنند.

بکارگیری متخصصین رسانه در هیات‌های ورزشی

«حسین احمدی» رئیس کمیته روابط عمومی هیات تیراندازی مازندران که بعنوان عضو شورای اطلاع‌رسانی ورزش مازندران انتخاب شده است در این جلسه گفت: بکارگیری متخصصین رسانه و خبر در روابط عمومی هیات‌های ورزشی راهگشاست و این رویه از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان باید به یک الزام تبدیل شود.

وی تاکید کرد: هیات‌های ورزشی در شهرستان‌ها نیز ملزم به انتخاب اهالی رسانه بعنوان مسئول روابط عمومی شوند.

رئیس کمیته روابط عمومی هیات تیراندازی مازندران ادامه داد: برای ارتقای اطلاع‌رسانی در ورزش، عملکرد هیات‌ها و ادارات ورزش باید مورد رصد و پایش قرار گرفته و نیرو‌های منفعل از بدنه اجرایی منفک و نیرو‌های کارآمد جایگزین شوند.

احمدی با بیان اینکه امر آموزش حلقه مفقوده در بحث اطلاع‌رسانی است بر تربیت خبرنگاران ورزشی و تخصصی هر رشته تاکید کرد.

وی راه‌اندازی صفحات ورزشی در رسانه‌های مکتوب و مجازی را مهم دانست و خاطرنشان کرد: حمایت اهالی خبر از سوی اداره‌کل ورزش باید بعنوان یک اولویت دنبال شود.

اجماع و همدلی اصحاب رسانه‌های ورزشی، سازماندهی و فعالیت روابط عمومی هیات‌های ورزشی، نظارت بر عملکرد ادارات شهرستان‌ها، استمرار نشست‌های رسانه‌ای، آموزش، برنامه‌ریزی و آمادگی رسانه‌ای برای رویداد المپیک و پارالمپیک از محور‌های نظرات و مطالبات فعالان رسانه‌های ورزشی در این نشست بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها