رئیس جمهور منتخب در صحن علنی مجلس:

تمام تلاش ما حل مشکلات مردم است

پزشکیان گفت: تمام تلاشم این است که با هماهنگی، همفکری و همدلی مشکلات مردم را حل کنیم.
کد خبر: ۶۷۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲ - 21July 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرد و روی صندلی نمایندگی خود در مجلس نشست.

رئیس جمهور منتخب: باید کاری کنیم که در جامعه عدالت و انصاف باشد

پزشکیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: تقوا از دیدگاه قرآن حرکت بدون خطا در همه حوزه‌ها است.

وی بیان کرد: اگر پول و پست و مقام فریبمان ندهد، می‌توانیم حق را بگوییم و یار و یاور مظلومان باشیم. باید کاری کنیم که در جامعه عدالت و انصاف باشد.

رئیس‌جمهور منتخب تصریح کرد: تلاش می‌کنیم خدمتگزار مردم باشیم. مردم در انتخابات آمدند و مشت محکمی به دهان کسانی زدند که می‌گفتند مردم ایران پای صندوق‌های رأی نمی‌آیند.

پزشکیان تاکید کرد: ان‌شاءالله با هم بتوانیم مشکلات و گره‌های کشور را حل کنیم و شرمنده مردم نشویم.

وی افزود: به دلیل رایی که مردم دادند، با تمام وجود تلاش خواهم کرد تا با کمک نمایندگان، مسئولان و مجموعه‌هایی که در کشور هستند، پاسخگوی نیازهای مردم باشیم، قطعا هر فردی که بخواهد مسئولیتی را بپذیرد، باید پاسخگوی نیاز مردم باشد. 

پزشکیان با اشاره به فرمایشات حضرت علی(ع) یادآور شد: ایشان به تقوا توصیه می‌کنند و تقوا از نظر حدیثی و قرآنی  حرکت بدون خطا در صنعت، کشاورزی اقتصاد و سایر بخش‌ها است و حرکت بدون خطا به مانند اسب رامی است که می‌تواند ما به هدف نهایی برساند.

وی ادامه داد: حضرت علی (ع) می‌فرمایند دنبال دنیا نروید حتی اگر دنیا به دنبال شما باشد. حتی اگر دنیا چیزی از شما گرفت برای آن متاسف نشوید. اگر پست، مقام، پول و قدرت ما را گول نزد، در آن زمان  می‌توانیم حق بگوییم و با ظالم دشمنی کنیم و در برابر ظالم بایستیم و یار و یاور مظلومان باشیم.

پزشکیان تاکید کرد: این رویه آن چیزی است که در اعتقاد و باور ما وجود دارد و باید کاری کنیم که بی عدالتی ها و حق کشی‌ها از بین برود و جامعه‌ای درست کنیم که در آن عدالت و انصاف حکم فرما شود.

پزشکیان از محمدباقر قالیباف که در جلسات مختلف همکاری لازم را با رئیس جمهور منتخب انجام داده است، قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که مجلس و دولت آینده بتوانند گره‌هایی را که در کشور وجود دارد، باز کنند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار