جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

منافقین در عملیات مرصاد خسارت جبران‌ناپذیری را متحمل شدند

امیر خلیل‌آبادی گفت: مهمترین دستاورد عملیات مرصاد، نابودی بخش عمده‌‌ای از نیروهای سازمان مجاهدین خلق بود که با حمایت‌‌های همه جانبه ارتش بعث عراق قصد نفوذ به خاک ایران و ایجاد ناامنی را داشتند.
کد خبر: ۶۸۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰ - 27July 2024

منافقین در عملیات مرصاد خسارت جبران‌ناپذیری را متحمل شدندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد «علی خلیل آبادی» جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در مراسم گرامیداشت پنجم مرداد سالروز عملیات افتخارآفرین مرصاد در جمع کارکنان وظیفه هنگ آموزشی این منطقه، با اشاره به نقش مهم پدافند هوایی در این عملیات، اظهار داشت: عملکرد درخشان نیروی پدافند هوایی ارتش در عملیات مرصاد، یکی از عوامل مهم پیروزی رزمندگان اسلام بود. این نیرو با هوشیاری و آمادگی کامل، نقش بسزایی در شناسایی و انهدام هواپیما‌های دشمن ایفا کردند.

وی افزود: اتحاد و همدلی کامل بین کارکنان پدافند هوایی، یکی دیگر از عوامل مهم و موفقیت عملیات غرورآفرین مرصاد بود.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با بیان اینکه نیروی پدافند هوایی به‌عنوان یکی از بازو‌های قدرتمند نیرو‌های مسلح، نقش محوری و حیاتی در حفظ امنیت و اقتدار کشور دارد، تصریح کرد: نیروی پدافند هوایی با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و کارکنان متخصص داخلی، همواره آماده است تا از آسمان کشور، در برابر کوچک‌ترین تهدیدی محافظت کند.

امیر خلیل‌آبادی در ادامه عملیات مرصاد را نقطه عطفی در تاریخ جنگ تحمیلی دانست و تصریح کرد: مهمترین دستاورد عملیات مرصاد، نابودی بخش عمده‌ای از نیرو‌های سازمان مجاهدین خلق بود که با حمایت‌های همه جانبه ارتش بعث عراق قصد نفوذ به خاک ایران و ایجاد ناامنی را داشتند که شهید صیاد شیرازی نقش بی لدیلی را در این عملیات و شکست گروهک منافقین ایفا کرد.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی ماندگار شهید صیاد شیرازی در عملیات مرصاد، گفت: دلاوری و اخلاص این شهید والامقام عامل مهمی در هدایت نیرو‌های ارتش و شکست منافقین در عملیات مرصاد بود؛ بر همین اساس مردم ایران هیچگاه امیر دل‌ها و نقش‌آفرینی ارتش در مرصاد را از خاطر نخواهند برد.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام خاطرنشان کرد: عملیات مرصاد نشان داد که جمهوری اسلامی ایران حتی پس از پایان جنگ تحمیلی، از توانایی دفاع از خوذ برخوردار است و هیچ قدرتی نمی‌تواند به خاک ایران تجاوز کند.

امیر خلیل‌آبادی تاکید کرد: عملیات مرصاد ضربه مهلکی به روحیه منافقین و حامیان خارجی آنها وارد کرد و این حقیقت را به اثبات رساند که هرگونه توطئه علیه ایران با شکست مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار