فرمانده نیروی زمینی ارتش:

آمادگی جسمانی از مهم‌ترین ملزومات نظامیان است

امیر سرتیپ حیدری گفت: آمادگی جسمانی و دفاعی از مهم‌ترین ویژگی‌های نیرو‌های نظامی در سطح جهان است و بر این اساس، جام سپهبد‌های اخلاص برای افزایش سطح آمادگی نیرو‌ها طراحی شد.
کد خبر: ۶۸۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹ - 29July 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش تجلیل از فرماندهان و مسئولان رقابت‌های نظامی «سپهبد‌های اخلاص» و آزمایش نوع ۳ یگان‌های تابعه نزاجا که صبح امروز (دوشنبه) در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: از خداوند متعال مسألت داریم که همه ما را به صراط مستقیم هدایت کند؛ چرا که راه انبیاء الهی است و راه انبیاء (ص) پیروی از ولایت است.

آمادگی جسمانی از مهم‌ترین ملزومات نظامیان است

امیر سرتیپ حیدری اضافه کرد: امروز نماد عینی صراط مستقیم، رهبر  معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هستند که به عنوان جانشین امام زمان (عج) زعامت امت اسلامی را به عهده دارند و به بهترین شکل کشور را به پیش می‌برند.

وی در ادامه با بیان اینکه نیروی زمینی، نیرویی تعیین‌کننده در میدان رزم است، افزود: آمادگی جسمانی و دفاعی از مهم‌ترین ویژگی‌های نیرو‌های نظامی در سطح جهان است و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز از این مهم مستثنی نیست؛ بر این اساس، جام سپهبد‌های اخلاص برای افزایش سطح آمادگی نیرو‌ها طراحی شد.

فرمانده نزاجا با اشاره به توصیه فرمانده کل ارتش برای برگزاری این مسابقات در قالب جام برای مشخص شدن بهترین‌ها در نیروی زمینی ارتش گفت: امروز به جایی رسیدیم که بهترین‌ها شناسایی شدند.

امیر حیدری با بیان اینکه آموزش شغل انبیاء (ص) است، خاطرنشان کرد: آموزش ما را از جهل، گمراهی و تاریکی نجات می‌دهد و به روشنایی و آگاهی می‌رساند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار