رئیس مرکز آموزش قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص):

قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) وظیفه هدایت نیرو‌های مسلح در زمان جنگ را به عهده دارد

سردار چهارباغی گفت: قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) وظیفه هدایت نیرو‌های مسلح در زمان جنگ را به عهده دارد و موظف است که نیرو‌های مسلح را برای جنگ در آینده آماده کند.
کد خبر: ۶۸۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳ - 29July 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمود چهارباغی» رئیس مرکز آموزش قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص)، در همایش تجلیل از فرماندهان و مسئولان رقابت‌های نظامی «سپهبد‌های اخلاص» و آزمایش نوع ۳ یگان‌های تابعه نزاجا که امروز (دوشنبه) در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: قرارگاه مرکزی خاتم وظیفه هدایت نیرو‌های مسلح در زمان جنگ را به عهده دارد و موظف است که نیرو‌های مسلح را برای جنگ در آینده آماده کند.

قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) وظیفه هدایت نیرو‌های مسلح در زمان جنگ را به عهده دارد

سردار چهارباغی ادامه داد: به طور طبیعی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) این روز‌ها وظیفه ارزیابی نیرو‌های مسلح را به عهده دارد و این کار را انجام می‌دهد و ترکیبی از همه نیرو‌های مسلح در قرارگاه حضور دارند.

رئیس مرکز آموزش قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) افزود: ارزیابی‌های خوبی از آموزش در نیروی زمینی دارم که نسبتاً کامل هم بود و زحمات و تلاش‌های برادران عزیزم را از نزدیک مشاهده کردم.

وی با بیان اینکه کار آموزشی بسیار سخت و پیچیده است، تصریح کرد: هر کجا برای ارزیابی می‌رویم، اثرات آموزش را در نقاط مختلف ایران اسلامی می‌بینیم. از یک سرباز تا فرمانده باید برای آموزش برنامه‌ریزی داشته باشد تا کار‌ها به خوبی پیش برود.

سردار چهارباغی تاکید کرد: رقابت‌های نظامی سپهبد‌های اخلاص و هرگونه آموزش قطعاً تأثیرگذار است و نتیجه آن را در میدان می‌بینیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها