دبیر ستاد یادواره شهدا غریب در اسارت خراسان شمالی عنوان کرد؛

برگزاری یادواره شهدای غریب اسارت خراسان شمالی

جلال‌دوست گفت: یادواره شهدای غریب در اسارت با تأیید رئیس جمهور شهید و به درخواست آزادگان سرافراز جامانده از غافله شهدا از سال گذشته در استان‌های کشور برگزار می‌شود که برابر هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این یادواره ۱۱ مرداد در بجنورد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱ - 29July 2024

ببرگزاری یادواره شهدای غریب اسارت خراسان شمالیه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز «سعادتعلی جلال‌دوست» دبیر ستاد یادواره شهدا غریب در اسارت خراسان شمالی در نشست خبری، اظهار داشت: چراغ راه شهید، خاموش شدنی نیست. باید فرهنگ دفاع مقدس را در میقات شهدا جستجو کرد و برای تداوم این فرهنگ و انتقال آن به نسل جوان از همه ظرفیت‌ها و توان موجود بهره جست. آزادگان سرافراز بیش از هشت سال در اردوگاه‌های دشمن بعثی همانند همرزمانشان در خط مقدم تا پای جان ایستادگی کردند.

دبیر ستاد یادواره شهدای غریب خراسان شمالی ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس، گفت: برابر آمار و استعلامات مأخوذه از مبادی مرتبط با شهدا و آزادگان، در حال حاضر، هزار و ۸۳۲ شهید آزاده غریب در سراسر کشور شناسایی شده‌اند که از این تعداد، ۱۶ شهید غریب اختصاص به خراسان شمالی دارد.

جلال‌دوست با تأکید بر هم‌افزایی و مشارکت دستگاه‌های مربوطه در برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت استان، تصریح کرد: یادواره شهدای غریب در اسارت با تأیید رئیس جمهور شهید و به درخواست آزادگان سرافراز جامانده از غافله شهدا از سال گذشته در استان‌های کشور برگزار می‌شود که برابر هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این یادواره در ۱۱ مرداد همزمان با نماز مغرب و عشاء در سالن همایش جوار یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها