حجت‌الاسلام محمودی در پاسخ به دفاع‌پرس:

راهپیمایی‌های مردم ایران در حمایت از فلسطین در دنیا کم‌نظیر است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران گفت: گردهمایی‌ها و راهپیمایی‌های بعد از عملیات طوفان الاقصی به مراتب گسترده‌تر و بزرگ‌تر از آن چیزی است که در اروپا و آمریکا اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۶۸۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸ - 30July 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محسن محمودی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه‌های جمعی برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع‌پرس مبنی بر ارزیابی بازدهی برنامه‌های این نهاد در حوزه بین‌الملل گفت: ما در ستادهایمان کمیته بین‌الملل تعریف کردیم و از طریق وزارت امور خارجه بسیاری از برنامه‌هایمان را ابلاغ می‌کنیم.

راهپیمایی‌های مردم ایران در حمایت از فلسطین در دنیا کم‌نظیر است

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بسیاری از کشور‌ها در مراسماتی مانند ارتحال حضرت امام، دهه فجر، روز قدس و. برنامه هایمان در خارج از کشور به خوبی برگزار می‌شود. منتهی همانطور که پیش‌تر گفتم آنچه که می‌تواند این اقدامات را اثرگذار کند بازتاب رسانه‌ای آن است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: ما در حوزه رسانه نتوانستیم به خوبی اقداماتمان را منعکس کنیم، شاید باور نکنید، اما تجمعات ۱۰ الی ۱۵ نفری هم می‌تواند قوت قلبی برای همه رزمندگان محور مقاومت باشد.

وی افزود: ما تجمعات و راهپیمایی‌های صورت گرفته را نباید کوچک بپنداریم و برایمان عادی شود، گردهمایی‌ها و راهپیمایی‌های بعد از عملیات طوفان الاقصی به مراتب گسترده‌تر و بزرگ‌تر از آن چیزی است که در اروپا و آمریکا اتفاق افتاده است. ما فقط در یک روز در  ۷۰۰ شهر کشور راهپیمایی به نفع مردم فلسطین داشتیم.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: در سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی نمی‌توان موردی را یافت که مسئله فلسطین در آن مطرح نشود، بنابراین ما هم وظیفه داریم که ایفای نقشی جدی در خصوص فلسطین داشته باشیم. ما به وزرات امور خارجه و سازمان‌های تاثیرگذار پیشنهاداتی برای اجرا در عرصه بین الملل ارائه می‌دهیم و انصافا این دستگاه‌ها هم اقدامات شایسته‌ای انجام می‌دهند، اما خب ظریفت‌ها بیش از این است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار