وزیر کشور:

مسیر شهید هنیه توسط مبارزان محور مقاومت ادامه می‌یابد

وحیدی با صدور پیام تسلیت در پی ترور و شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: بی شک ترور شهید هنیه از سوی فرزندان راه مقاومت بی پاسخ نخواهد ماند.
کد خبر: ۶۸۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸ - 31July 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس بر ادامه راه آزادی‌خواهان جبهه مقاومت تاکید کرد.

مسیر شهید هنیه توسط مبارزان محور مقاومت ادامه می‌یابد

متن پیام وزیر کشور به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون

شهید اسماعیل هنیه از سرداران آزادیخواه جبهه مقاومت بود که راه و رسمش تا ابد سرمشق مجاهدان اسلام خواهد بود.

رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامیان آن تصور می‌کنند با اقدامات تروریستی جبهه مقاومت تضعیف می‌شود، غافل از آنکه شهادت هریک از فرزندان راه مقاومت، مسیر حق طلبان و مظلومان جهان را در راه رسیدن به هدف اصلی یعنی آزادی قدس شریف و ملت فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی هموارتر خواهد کرد.

بی شک ترور شهید هنیه از سوی فرزندان راه مقاومت بی پاسخ نخواهد ماند و پیروز قطعی این میدان بنا بر وعده خداوند مجاهدان راه حق خواهند بود.

اینجانب شهادت فرزند برومند راه مقاومت آقای اسماعیل هنیه را به ملت مظلوم فلسطین و تمامی حق طلبان و مظلومان جهان تسلیت می گویم و بی تردید رژیم صهیونیستی با این اقدامات تروریستی و جنایتکارانه، خود را به سقوط نهایی نزدیکتر نموده و هلاکت قطعی و نفرت عمومی جهانیان را علیه خود بیشتر می‌کند.»

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار